Bimmerlars Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Må bare fortelle om en opplevelse jeg hadde i dag. Kanskje ikke så rått for mange, men jeg syntes det var veldig artig Var en HELT strøken orginal E30 320 innom verkstedet i dag!(hjulskift, for den som måtte lure) Bilen hadde støken svart lakk, dønn strøken chrome, helt strøkne org. 14" alu felger, interiøret så nytt ut! Mtech-1 front og leppe på bagasjelokket. Bilen var forøvrig også to-dørs, og det ødela jo ikke inntrykket akkurat! Spurte om å få kjøpe den, men den var "barnet" hans, så den var ikke tilsalgs dessverre. Mannen var 80 år gammel! Har dessverre ingen bilder til dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 da må du være litt frekk og spørre om du kan få førsteretten på bilen når det evt blir et dødsbo. bør vel kanskje ikke si det til han men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Høres morro ut. Hvis man VIRKELIG vil ha en bil så skriver man opp reg.nr og "holder et øye" med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Si at du skal kjøpe en helt ny rullator til han hvis han selger den til deg. EDIT: Nei uff, den var stygg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Høres morro ut. Hvis man VIRKELIG vil ha en bil så skriver man opp reg.nr og "holder et øye" med den Tror du ikke reg. nr er notert eller? Og ja, jeg skal holde øye med den. VIL HA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Er en gammel knekt nede i gata her også som har en tilsynelatende strøken, sølvgrå, 2-dørs e30 320. Han sto og vasket den her om dagen. Får følge med i dødsannonsene i lokalavisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Husk Halloween 30.oktober, Er ein god mulighet til å skremme han litt ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 har ikke du e30 da lars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 har ikke du e30 da lars? Jo, men det er en prosjekt bil! Racingbil. Må ha bruksbil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 så sant så sant... kjøpt igjen e30 får en stund sia jeg også..! 89modell 316i.. goood bil... litt liten motor men! blir gøy til vinter'n!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 så sant så sant... kjøpt igjen e30 får en stund sia jeg også..! 89modell 316i.. goood bil... litt liten motor men! blir gøy til vinter'n!hehe Helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå