Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg hva som er gale med tenningslåsen på min 323 1995 mod. Eg må vri nøkkelen minst en hel runde rundt før den tar tak og bilen vil starte, ofte kan eg snu nøkkelen mange ganger rundt før den tar tak ..... redd den snart ikke vil starte lenger.. Ka er gale/må til for og fikse dette??? :?

Skrevet

Du bør bestille ny tenningslås nå før det blir så ille at du ikke får inn nøkkelen eller før den slutter å fungere helt, ellers er det et helvete å få ut den gamle låsen når du skal bytte. Da må du ha nøkkelen i posisjon 1 (om jeg husker riktig) stikke noe inn i et lite hull og så dra ut låsen. Det tar altså bare ca. 2 minutt å bytte tenningslås når nøkkelen fungerer mot flere timer med banning om du venter for lenge.

Skrevet

takk for tipset!! eg skal forhøre meg om pris på ny lås. noen som vet ca pris?? må eg ha nye nøkkler og? får jo forskjellig nøkkel på tenning og dører da....

Skrevet

De bestiller låsen etter chassinr. Da får du lås som passer nøkkelen. Det er så mange år siden jeg skiftet at jeg husker ikke prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...