Sandersen Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Var noen her oppe som sprengte en fotoboks i filler med dynamitt, ellers så kan du klippe kabelen som ligger under bakken, og grave den ned igjen etterpå.. Er mye man kan gjøre for å få de ut av spill litt... haha ser det for meg 3 stykk som står og graver og klipper ved en fotoboks midt på natta, fint syn så kommer politi rullandes forbi og lurer på hva driver med "øøøh neeeh litt diverse hagearbeide, må bare fjerne den fæle ledningen her først" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Fælt som folk maser om å holde disse jævla fartsgrensene da!! Spreng hele driten!! fotobokser er the work of satan!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 hvordan fungerer greiene med at gps`en varsler fotoboksene? Er det noe inni de boksene som slår ut på gps`n eller er fotoboksene lagret fra "fabrikk"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Lagret fra fabrikk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Så det lønner seg å oppdatere gps varsleren gjevnlig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herbal Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Jeg har satt opp mobilen med GPS Her har jeg lastet inn alle fotoboksene fra en side på nettet. Så, når jeg er 250 meter fra boksen piper det og så teller den ned til 0 meter. Den viser også hva fartsgrensen er. Skikkelig greit når jeg kjører på ukjente veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Paintball gevær er da å få kjøpt..Hvis du skyter på boksen hver gang de har vasket den,så blir de vel kanskje lei etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Jeg har satt opp mobilen med GPS Her har jeg lastet inn alle fotoboksene fra en side på nettet.Så, når jeg er 250 meter fra boksen piper det og så teller den ned til 0 meter. Den viser også hva fartsgrensen er. Skikkelig greit når jeg kjører på ukjente veier. hvilken som helst mobil? koster dette da? hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Eller kjøre uten skilt og gjemme seg hvis en absolutt skal kjøre for fort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Har tomtom på qtek'en min... der fikk jeg lastet inn et poi(point of interest) programm som sier ifra hver gang jeg kommer opp mot en fotoboks.... genialt.. forteller meg maks fart også..... det beste er att den har volumknapp så hvis kjærringa blir litt masete så skrur jeg ned lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Paintball gevær er da å få kjøpt..Hvis du skyter på boksen hver gang de har vasket den,så blir de vel kanskje lei etterhvert.. Vi brukte paintballgevær en kveld, tok 4 fotobokser, og fikk to sider i avisa dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Jeg har fotoboksvarsler på GPSen min. Drit kjekt.. Fortsatt ikke noen fotobokser den ikke har sagt ifra på. Sier vel ifra 500 meter føre.. Så står det hvor langt det er igjen til den.. Mange GPSer som har dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 må få fatt i en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 God investering det Bruke 1000 kroner på en sånn. Fort gjort å bli tatt i fotoboks uten, og det blir fort mye dyrere.. Er jo sånn at man kan oppdatere de på nettet, men det har ikke jeg prøvd ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 hehe ja, billig forsikring, det også politiradion min, og følge med i speila. skla litt til å bli tatt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå