Gå til innhold

Kjenner du til denne E30 325en? Kjøpt:)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Virker jævlig useriøst dette her... Snakket med fyren på torsdag og ble enige om at viss forholdene var bra skulle han kjøre bilen fra Narvik til Harstad så skulle svogeren min møte han der! Men nå har jeg sikkert ringt 25 ganger det siste døgnet og ingen svar!! Jævlig kjipt når en bruker mye tid og energi på å ordne med besiktelse,transport,penger osv så oppfører selger seg på denne måten!! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til denne? Komentarer og/eller info mottas med takk :D Har vært uten bil/bmw nå i 15 dager og kjenner deprisjonene kommer sigende så nå må jeg bare kjøpe meg en E30!! :P Vurerer denne sterkt:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 266930#top

Fint turboprosjekt, du vet du vil :lol:

At jeg gjør ja :P Vi får se hva som skjer,har bare 5uker igjen i militære nå så da kan alt skje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Nå ble det endelig ordnings! vi krever full dokumentasjon når du får bilen. Den ser jævli bra ut rett og slett.

Selvsakt skal jeg legge ut mye info og bilder :D Alltid gøy det! Er jo kun svogeren min som har sett bilen så jeg er jævlig spendt selv :D Får den til Bergen på Lørdag! bilen skal være veldig bra,det vil jo selvsakt vise seg men :P Våger ikke skryte for mye før jeg har sett over bilen skikkelig! Kommer sterkt tilbake :D

Fått skilt på gliset du da? Sinsykt pen den 325en din ass :shock: Misunnelig der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Nå ble det endelig ordnings! vi krever full dokumentasjon når du får bilen. Den ser jævli bra ut rett og slett.

Selvsakt skal jeg legge ut mye info og bilder :D Alltid gøy det! Er jo kun svogeren min som har sett bilen så jeg er jævlig spendt selv :D Får den til Bergen på Lørdag! bilen skal være veldig bra,det vil jo selvsakt vise seg men :P Våger ikke skryte for mye før jeg har sett over bilen skikkelig! Kommer sterkt tilbake :D

Fått skilt på gliset du da? Sinsykt pen den 325en din ass :shock: Misunnelig der :D

Var å fikk skilt på den i dag faktisk :D kommer vel skrytebilder inn snart.

Kjenner til spenningen rundt en nybil som er kjøpt usett, får håpe du blir positivt overrasket slik jeg ble :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...