Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hva måtte du gi for denne om jeg tør spørre? Nei..jeg gav så og si prisant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Fått den nå da? Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Noen som kjenner til denne? Komentarer og/eller info mottas med takk Har vært uten bil/bmw nå i 15 dager og kjenner deprisjonene kommer sigende så nå må jeg bare kjøpe meg en E30!! Vurerer denne sterkt:http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 266930#top Ikke dum den! En skikkelig klassiker! Men er jo en gammel bil da, mange farer som lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Fått den nå da? Fornøyd? Ja jeg fikk den på lørdag! Stor fornøyd så langt Finnes ikke en eneste bulk eller skade i hele karosseriet,faktisk bedre enn M3en jeg hadde!! Og lakken kan jeg heller ikke si noe på,har vasket bilen men hadde ikke pusseskinn så jeg fikk ikke tørket den,så det kan enda dukke opp noen riper men lakken er jo bare 2-3år gammel og bilen knapt nok brukt etter det så jeg tror den er meget bra! Har også hatt ut alt i bagasjerommet + baksetter++ og enda ikke funne en rustflekk Men jeg overtok nye leiligheten på fredag så bilen har utrolig nok vært pri. 2 Så jeg har ikke sjekket bilen 100% enda men som sakt meget fornøyd så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå