bunny Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Jeg monterte Eibach 30/25 for noen uker siden, resultatet så jeg umiddelbart. Og som de sier her, det var nesten på millimeteren.
Øystein E30 M3 Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Jeg og en kamerat har byttet senkefjærer bak på min E30 idag,sto på noe apex greier,vet ikke hvor mye de senket men jeg satt på Eibach 40mm og det løftet bilen ganske mye! (ja,det var det som var meningen ) I morgen skal jeg bytte foran så da får vi se hvordan det blir! Skal se om jeg ikke kan få ut før og etter bilder Men som noen sier her tror jeg det lønner seg å kjøpe noe skikkelig,de fjærene jeg setter på nå kostet 3500kr!
Maestro Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Vurderer Eibachs Pro Kit til E39'n, 30/20 med evt 10 mm skål foran. Tror jeg kan funke bra... Det 30/25 settet har jeg liggende i kjelleren akkurat nå, - og det venter bare på våren Dette vil jeg gjerne se bilder av - hvorfor vente helt til våren? Mye morsomere å måke gårdsplassen med e39'n framfor skuffa! Blir vel noe stusselig måking så lenge det bare er 30 mm... Bunny - hva med å legge ut noen bilder?
Anderslien Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Jeg monterte Eibach 30/25 for noen uker siden, resultatet så jeg umiddelbart. Og som de sier her, det var nesten på millimeteren. Rart jeg ikke ser det sånn veldig da. Har du bilde av din med den senkingen? Skal ringe GS og høre litt jeg...
Maestro Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Det er jo ikke rart at du får andre resultater når du sammenligner med eibach som er mye bedre fjærer enn dine HR fjærer
pocket Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Det er jo ikke rart at du får andre resultater når du sammenligner med eibach som er mye bedre fjærer enn dine HR fjærer Hø? Var i hvertfall ikke noe problem å se en umiddelbar forskjell når jeg monterte H&R fjærer på min
Kai-P. Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Da jeg tok bilde av bilen min sto den ikke på en helt rett flate, men synes heller ikke at resultatet av senkingen tilsier 60mm, har sett biler som er senket 40mm foran som er vel så lave som min..
Anderslien Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Det er jo ikke rart at du får andre resultater når du sammenligner med eibach som er mye bedre fjærer enn dine HR fjærer Men da hadde jo heller bilen blitt senket enda mer? Hvis jeg kjøper dårlige fjører, så blir vel heller resultatet sånn at bilen blir senket mer enn det den skal. Ikke sant?
Kai-P. Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Det ville jeg også tro. Har hatt Jamex på et par biler og de siger som bare det, er ganske bløte fjærer, vet jeg..
Towwy Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Har du ikke originaldempere foran da? Slik ble min e34 også med originaldemperne foran, prøvde både apex og jamex 40mm senk foran, men ingen forskjell, det er på grunn av att originaldemperne står helt i bunn! Litt OT: noen som vet hvor man får tak i billige "senkedempere"?
Kai-P. Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Det billigste jeg kan komme på i farta må vel være Jamex-dempere, er et firma som heter Bema AS som forhandler disse, tlf. 37252950. De holder til i Grimstad.
Towwy Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Ringte akkurat Bema, men de kunne ikke levere "senke"støtdempere til E34, de var utgått av produksjon.
R Andersen Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Det er jo ikke rart at du får andre resultater når du sammenligner med eibach som er mye bedre fjærer enn dine HR fjærer Eibach er bra saker, men H&R er minst like bra..
Odland318is Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Det er jo ikke rart at du får andre resultater når du sammenligner med eibach som er mye bedre fjærer enn dine HR fjærer Eibach er bra saker, men H&R er minst like bra.. Syns H&R is da bomb jeg. Hehe, bedre enn Jamex
Anderslien Skrevet November 10, 2006 Forfatter Skrevet November 10, 2006 Har du ikke originaldempere foran da?Slik ble min e34 også med originaldemperne foran, prøvde både apex og jamex 40mm senk foran, men ingen forskjell, det er på grunn av att originaldemperne står helt i bunn! Litt OT: noen som vet hvor man får tak i billige "senkedempere"? Ja, jeg har originale dempere, men det skal ikke ha noe med saken å gjøre. Har sett bilder av flere E34 senket 40 foran, og da ligger dekket helt opptil hjulbuen foran. Så jeg tviler på at det er demperen min som gjør det. Har et forslag. Hvis jeg setter på de fjærklemmene, og skrur de sammen så mye jeg kan på fjærene når de sitter på bilen, og lar de stå på et par uker, da vil jeg vel presse de litt sammen for alltid? Eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå