Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg monterte Eibach 30/25 for noen uker siden, resultatet så jeg umiddelbart. Og som de sier her, det var nesten på millimeteren.

Rart jeg ikke ser det sånn veldig da. Har du bilde av din med den senkingen? Skal ringe GS og høre litt jeg...

Det har jeg her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=31518&highlight=

Ser bra ut det der. Kan ikke skjønne at min ikke blir senket så mye som andre sine...

Skrevet

vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden men.. kommer ikke Fjærgummien (gummien som ligger mellom fjæra og "skåla") i forskjellig tykkelser? tynnere gummi skulle vel gi mere senk? bare en tanke.. :)

Skrevet
vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden men.. kommer ikke Fjærgummien (gummien som ligger mellom fjæra og "skåla") i forskjellig tykkelser? tynnere gummi skulle vel gi mere senk? bare en tanke.. :)

Jo, har kommet fram det, men den gummien er ikke akkurat tykk. Så blir ikke veldig stor forskjell om jeg tar vekk den tror jeg. Men hvor får jeg kjøpt dette?

Skrevet
Det er jo ikke rart at du får andre resultater når du sammenligner med eibach som er mye bedre fjærer enn dine HR fjærer

Eibach er bra saker, men H&R er minst like bra..

Jepp! Kom ikke å si at H&R fjører er MYE dårligere enn Eibach! for det er bare tull!

Skrevet

Jeg drev å så litt på GS siden nå. Også fant jeg fjærgummi. Det sto original: 9mm også gikk det ann å kjøpe 3mm. Hvis jeg bytter begge disse foran til 3mm, da blir den senket 6mm da? Er vel den gummien under fjæra?

Skrevet

Det fulgte ikke med fjærbeinslager i senkesettet eller? Til mitt 60/40-sett var det med nye fjærbeinslager. Mener de var konstruert litt "lavere" enn de originale.. men det er nok ikke vanlig at slikt medfølger. Det ble nok kanskje regnet som en del av 60-senken. Det er jo ganske åpenbart at det er bedre å spare f.eks. der enn på vandringen.. :)

Skrevet
Det fulgte ikke med fjærbeinslager i senkesettet eller? Til mitt 60/40-sett var det med nye fjærbeinslager. Mener de var konstruert litt "lavere" enn de originale.. men det er nok ikke vanlig at slikt medfølger. Det ble nok kanskje regnet som en del av 60-senken. Det er jo ganske åpenbart at det er bedre å spare f.eks. der enn på vandringen.. :)

Det fulgte ikke med noen ting. Kun fjærene... Men tror du det kan hjelpe å bytte de gummi greiene under fjæra? Bytte til den som er lavere.

Skrevet
Er nok det, men uansett, 6mm er jo knapt målbart..

Nei, det er kanskje ikke det. Også er de gummigreiene som var der sikkert ganske så sammenklemt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...