Tommy Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Eieren har blitt intervjuet av Autofil Larsen, i et klipp som ble sendt på TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Nei, det var så og si vanlig m3 interiør i den, ikke csl stoler eller no, eneste var kanskje alcantara ratt av det jeg la merke til. Va bare i sjokk når jeg så den, så fete biler er det lite med i nord!! Vest blir det vel? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Nei, det var så og si vanlig m3 interiør i den, ikke csl stoler eller no, eneste var kanskje alcantara ratt av det jeg la merke til. Va bare i sjokk når jeg så den, så fete biler er det lite med i nord!! Vest blir det vel? =) nord som norge vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Nei, det var så og si vanlig m3 interiør i den, ikke csl stoler eller no, eneste var kanskje alcantara ratt av det jeg la merke til. Va bare i sjokk når jeg så den, så fete biler er det lite med i nord!! Vest blir det vel? =) nord som norge vel hehe, ja trodde ikke det var vanskelig å forstå tenkte ikke kompasskurs her NORD-Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Nydelig Ja, ikke sant Skal ha meg en E46 M3 en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- MaRe - Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ohhh,den var nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Trur dette er noe av d fineste jeg har sett, får en flott farge det var på den (egentli hele bilen da) sikkert estroil blå. Må få skaffa meg en 320i e46 i samma farge. Har ikke råd til større motor enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Vakkert nydelig farge,rå felger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Vakkert nydelig farge,rå felger!! ja nydelig farge, har lyst på denne, noe lignende farge, og litt hyggeligere pris, selv om den havner på nærmere 300000kr ferdig på skilt! : http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =17&tot=26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå