Bimmerlars Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Se hva jeg fant på autodb !!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1270476 Løøøp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 at det går ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 at det går ann Ja, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 grusomt, folk som setter slike på bilene sine, kan ikke være riktig naglet.!! Blir så irritert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Kanskje jeg skal kjøpe denne til 318 til dama,var ikke den tøff tro. Hmm,billig og.. Eller IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 med et par timer modifikasjoner trenger den ikke å bli så gale. (Rask *Les 2 sekunder* runde med paint) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 med et par timer modifikasjoner trenger den ikke å bli så gale.(Rask *Les 2 sekunder* runde med paint) Se der ja! Var noe ganske annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 er sikkert ikke så veldig mye arbeid å få det slik eller. Bare å ha litt peilig på glassfiber. Tror ikke at det er så mange som har gjort det slik heller, så bilen blir litt unik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ja, gjorde seg å fjerne hai jellene(er det ikke d det heter?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 spør dere meg er det nå grillen som er det værste! Som på mange andre slike mindre ekstreme fangere. Passer ikke inn/på for fem flate øre.. Men missforstå meg ikke, fangeren er irriterende stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 syns den ble utrolig pen jeg.. Grillen er jo bare rå den, i et med fangeren, slepper du å kjøpe 97 look grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Fant et bilde av fronten montert på en bil og brukte 5 sec på det. Ble bedre, men ikke helt bra før: etter: Er noe gale i overgangen fra fangeren til nyrene, og hele fangeren stikker for langt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ennå ikke helt min stil da... stikker jo jævli langt ut... lyktene ser jo ut som om di er trykt inn i karosseriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 DESSUTEN... et slikt frontparti (dvs, åpent omtråde), trenger en intercooler bak. Intet mer, intet mindre. først DA kan jeg se nytten med å ha så mye hønsenetting på en fanger.. Har man ikke en IC, så kan man heller kjøpe noe annet, mener nu jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 DESSUTEN... et slikt frontparti (dvs, åpent omtråde), trenger en intercooler bak. Eller kan man jo bare kjøre litt over radiatoren med litt sølv spray.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå