Ole-Magne Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 pen 528 i med manuell gir vurderes solgt... info på PM entusiast eid de siste årene, veldig pent eksemplar til at den er kjørt 230 000km skinn xenon (nær/langlys) 2001 lykter foran/bak. Sorte blinkers i baklykter e39 M5 bakfanger e60 look frontfanger m/1-serie grøftelys skinngirkule med lys 18" rondell 10 og 8,5 bredde 17" RH 10 og 8,5 bredde 15" vinter med nokian hakka 5 (nye) M list på luke Bakrutesenker M5 speil, er ikke montert. full elektriske luke ac, liten romlelyd fra kompressor når den er på inspeksjon 2, høst 05. gir-, motor-, bakaksel -olje. kjølevann, bremseveske osv Oljeservise skal utføres neste uke grenrør i crome effektpotte (pen lyd) KN filter sats nye lamdasonder parkeres i garasje om natta, brukes sjelden til/fra jobb Leveres Eu godkjent har montert ny girkule i skinn, med lys i. Var treintriør i hele bilen som bled byttet ut crome nyrer en byttet ut med sorte, mener det er finere med shadow har bestilt nytt feste til skiltet så det blir flyttet opp på fangeren, liker ikke å ha det nede i grillen som nå. På bilde er ikke grøftelys montert negative og positive ting om bilen motas med takk, er bestandig noen som blander seg inn på salgstrådene uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Det må man si...meget pen e39 det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Nydelig bil, MEN - Bilder av bilen der bilen ser ut som om den er helt malplassert er ikke bra å ha i en salgsannonse! Ta bilder av bilen på flat mark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Kul bil!!! ka pris hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 årsmodell? Fin bil, eneste jeg ikke helt liker er plasseringa av skiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 oyvin: er en 97 model... glemte å skrive det i sta. som d står i anonsen så har jeg bestilt en ny skiltplate så skiltet blir flyttet opp i fangeren.. SeT hadde ikke noen andre gode bilder av bilen nå, å da blir bildene som dem er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 meget pen bil! hadde denne vært tilsalgs for 3uker siden så hadde jeg kjøpt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kunne tenke meg en prisanntydning på gromm bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 du har fått PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kunne tenke meg en prisanntydning på gromm bilen Ta kontakt med selger, så får du prisantydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Meget pen e39. Bra du skal flytte opp skiltet!.Hvordan er lyden på den da??Har bare hørt en e39 med effektanlegg og det var triste saker..Intressert i innbytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Meget pen e39. Bra du skal flytte opp skiltet!.Hvordan er lyden på den da??Har bare hørt en e39 med effektanlegg og det var triste saker..Intressert i innbytte?? har KN filter grenrør og effekt potte så det gir en dyp bromlelyd på lave turtall... og fra ca 5000 0/min er det en nydelig filterlyd Har ikke lyst på innbytte, vil ha et reint slag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Det der er en utrolig pen og STRØKEN bil, naboen som hadde den tidligere, han var meget nøye med den, var hver utenfor garasjen å vasket den! Pen lyd er det i den også ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pingla Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg