Gå til innhold

mitt bmw e30 prosjekt (mye bilder)


karlsen
 Share

Anbefalte innlegg

Da var prosjektet igang hos meg også, kommer til å gå litt smått i første omgang, men ting skjer, fikk gjort en del idag, blandt annet satt olje på div rust, så det stopper til hel lakkering, byttet LMM, og lagt opp kabler til å sette batteriet bak...

sånn bilen står nå:

dsc01141ot3.th.jpg

jpegbildetbakvb8.th.jpg

jpegbildeforannin6.th.jpg

dsc01133ys2.th.jpg

dsc01135ta0.th.jpg

dsc01139ur8.th.jpg

dsc01146dc7.th.jpg

dsc01137co6.th.jpg

dsc01149gg1.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker DooRaaG

fikk en liten pakke på døren idag, fra danmark :D nå begynner det å skje ting her.

dsc01157vf5.th.jpg

dsc01156dq2.th.jpg

dsc01154mr3.th.jpg

dsc01155bg3.th.jpg

med dette så var alt av styling og eksteriør nesten i boks, kun shadowline lister og hel lakkering, baklamper og kanskje AE igjen.

innvendig blir det vel bøtte stoler bak også, nye ///M matter, short shift, kanskje sort himmel og "skinn" dørtrekk. litt lyst på hvite plasma skiver også.

må også få tak i en ny girkasse, tenkte på M3 kasse fra e36, men mulig jeg bare går for en vanlig 325 kasse, siden dette begynner å bli dyrt i lengden, bremsene ligger på 6000,- nå, med tilbudet, det varer ikke til jeg skal handle dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

apropos bilder DooRaag, http://www.eventfotografen.no tar bilder av bilene våre, bare avtale med han osv, reiser bort i 6 uker nå, men han tar når han er hjemme igjen, noen andre som er int. i bra bilder av bilen sin, ta kontakt med meg, så skal jeg høre på pris osv, han er utrolig flink, blant annet tatt bilder for renault trucks norge og masse annet.

*reklame* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde det skjedd noen små ting igjen da, fått lakkert fangeren på baksiden, ville ha den sånn halvveis sort der også, ikke mange som skal se der, men bedre enn glassfiber hvit.

dsc01161rz3.th.jpg

dsc01163qo6.th.jpg

dsc01165vp4.th.jpg

dsc01166bj3.th.jpg

fronten skal tilpasses 100% og lakkeres forann imorgen, noen som har noen idè om hva som må justeres, skal jeg kjøre i plasten, eller justere fanger holderne, ble perfekt forann, men passer ikke helt på sidene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, begynner å bli bedre og bedre, gleder meg til sommeren igjen, da blir det morro, trenger bare noen TUV papirer på D&W stolene og momo rattet mitt for å få den godkjent, om det er noen som vet hvor jeg skaffer de runde grøftelysene til gts fangeren, så hyl ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var fronten monter. ingen bilder foreløbig, men kommer. den kan bare glemmes å kjøre med i vinter, da den har 3-4cm klaring, min sonyericsson k750i er dobbelt så høy! noen som vet hvor jeg kan skaffe justerbart til denne? noen som også vet hvor jeg kan sjekke litt rundt etter ett sted å skru i vinter?? er på desp jakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...