Gå til innhold

E30 3,8L M5 prosjekt. (bilder)


Bmwgutt
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det kan skje den beste ja... i en tunnel kl1 om natta er det ikke lett og holde igjen gassen når man såvidt har fått prøvd bilen

men blir bra i vinter da.. 2stk e30'r på låven.. røyke litt, skru litt, røyke litt, skru litt, røyke litt, skru litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det du det sto om i avisa for en liten stund siden?

kjørt fra politi og rømt i skauen-funnet med hund.

Bilen tauet inn for teknisk og de fant ut at det var montert en M5 motor?

Kan vel ikke være så tilfeldig eller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du det sto om i avisa for en liten stund siden?

kjørt fra politi og rømt i skauen-funnet med hund.

Bilen tauet inn for teknisk og de fant ut at det var montert en M5 motor?

Kan vel ikke være så tilfeldig eller ;)

Snakk om uflax.. :P hvem som leiter etter en fyr med muligens trimma bil, i skogen med hund!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke se bort i fra atte det var han for og si det sånn :D

men det som sto i avisa er bare piss.. vi kjørte aldri forbi kontrollen som de påstår i avisa, vi kjørte over klyvesletta så avbrøyt de kontrollen for og se hvem som var på klyvesletta

hørt på politiradio "wrooom wrooom (grom 6'r lyd) han forsvinner fra oss, trenger assistangse"

hørt på utsiden av glattcella: det er ganske imponerende, åssen i helvette klarte de og komme opp i godt over 200 på de små slettene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men en ting er sikkert og det er atte det skal bli morro og se filmen i rettsaken, hvis de fikk filma det i det hele tatt

godt det skjedde på en meget lite traffikert vei godt etter sengetid.. møtte ikke EN eneste bil på den kjøreturen

får vel strengere staff enn en drapsmann :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bosted: Porsgrunn / Ulefoss

mener med det? :P Aldri sett den bilen på veien her i porsgrunn :?

Jeg bor i ulefoss, går på skole her oppe.. men okkuperer hjemme hos foreldrene mine i helgene. grunnen til at du ikke har sett bilen er fordi den rakk så vidt å komme på veien før jeg ble parkert. :(

Til dere som sitter å tenker sitt om hendelsen, synes ikke dere skal komme med noen konklusjon, siden dere ikke vet hva som skjedde.. Jeg kjører sjeldent hazzard, men at man må teste bilen er vel en selvfølge? husk at alt skjedde på natt til tirsdag. bilen ble aldri sent til teknisk kontroll, onkel blå var bare rasshøl å beslagla den i ett par uker, som bevis materiell, som de aldri brukte.. hva straffen blir vet jeg ikke ennå..

Men dette ble veldig off-topic, tråden handler om bilen min! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...