Bmwgutt Skrevet November 20, 2006 Forfatter Skrevet November 20, 2006 Hehe tenkte meg brembo ja Selvfølgelig sån ellers da ? prøve og få bilen så stiv som mulig eller? jeg vurderte en periode (vurderer litt enda) og få min skikkelig stiv, gjøre den om til en liten gocart. en kjekk start er jo servo til svingene, hørte på motortechnik i skien dem skulle ha 18.000 for montering av servo hadde det enda vært 1.800 så, nei da fikser jeg eller en servopumpe te 200kr på hoggern og fikser resten selv hva er videre plans med bmw'n da ? Skal nok få bilen en del stivere ja K&W Coilovers og fjærer og bygge bur burde hjelpe litt Er godt i gang med å demontere hele bilen, det som er planen er å ta av forstillingen og bakstillingen for å få dette sandblåst, bytte understell. mulig jeg skal trimme motoren som sugemotor også 400-450 hk burde holde å så skal jeg ha en m5 girkasse.. pusse bilen opp så den ser fin ut
K.T Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Jepp, da er det den Går meget bra den! Men da jeg satt på med den var den grå ?
Bmwgutt Skrevet November 20, 2006 Forfatter Skrevet November 20, 2006 Jepp, da er det den Går meget bra den! Men da jeg satt på med den var den grå ? Den har den fargen du ser på bilde, mørk grå aner ikke navnet på fargen.. Den er blitt hel lakkert, men er usikker på hvor lenge det er siden.
K.T Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Jepp, da er det den Går meget bra den! Men da jeg satt på med den var den grå ? Den har den fargen du ser på bilde, mørk grå aner ikke navnet på fargen.. Den er blitt hel lakkert, men er usikker på hvor lenge det er siden. Jaja, samme det Gratulerer iallfall, og lykke til videre!
Eika Skrevet November 21, 2006 Skrevet November 21, 2006 hva gjør man når jekken ikke er høy nok ? fikk i allefall heisa bukkene
Eika Skrevet November 21, 2006 Skrevet November 21, 2006 270mm, 4pot wilwood kalippere med greenstuff klosser.. virker godt
Bmwgutt Skrevet November 21, 2006 Forfatter Skrevet November 21, 2006 Andre klarte å knipse flere bilder enn jeg bildene er vel tatt med mobilen til eika som ga en hjelpende hånd natt til søndag
Sunspec Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 Hei, flott prosjekt;) ser frem til flere bilder. Skal du bytte alle slitedeler i motoren? Også ville jeg bare presisere at du ikke kan bruke greenstuff på det oppsettet der. Minimum Redstuff, helst yellow om du er keen på bedre bremser og varighet. Greenstuffen er ikke laget for såpass mye power.
Bmwgutt Skrevet November 24, 2006 Forfatter Skrevet November 24, 2006 Hei, flott prosjekt;) ser frem til flere bilder. Skal du bytte alle slitedeler i motoren? Også ville jeg bare presisere at du ikke kan bruke greenstuff på det oppsettet der. Minimum Redstuff, helst yellow om du er keen på bedre bremser og varighet. Greenstuffen er ikke laget for såpass mye power. Skal ha brembo bremser, så de bremsene der skal selges, eller på en m535i Motoren skal overhales, får se hvor mye jeg gjør ut av det Har kjøpt meg elefant jekk nå, så da blir det å få ut motoren Flott at folk kommer med tips, og kritikk Flere bilder kommer i helga
Bmwgutt Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 Lite er gjort, pga mye greier.. i dag rakk jeg å snekre sammen en arbeidsbenk i garasjen. ble meget fornøyd
Eika Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 blir bra det her, må bare få bilen opp til ulefoss sånn atte du får skrudd litt mer enn kun i helgene
Bmwgutt Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 Eller slutte skole h****** å skaffe meg en jobb..
Eika Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 hehehe... bare og slutte men kjekkt å ha en utdannelse har jeg merka... men får komme meg ut i garasjen og lokalisere enda mer rust :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå