Gå til innhold

E30 3,8L M5 prosjekt. (bilder)


Bmwgutt
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe tenkte meg brembo ja :D Selvfølgelig 8) sån ellers da ? prøve og få bilen så stiv som mulig eller? jeg vurderte en periode (vurderer litt enda) og få min skikkelig stiv, gjøre den om til en liten gocart. en kjekk start er jo servo til svingene, hørte på motortechnik i skien dem skulle ha 18.000 for montering av servo :shock: hadde det enda vært 1.800 så, nei da fikser jeg eller en servopumpe te 200kr på hoggern og fikser resten selv :roll: hva er videre plans med bmw'n da ?

Skal nok få bilen en del stivere ja ;) K&W Coilovers og fjærer og bygge bur burde hjelpe litt :D Er godt i gang med å demontere hele bilen, det som er planen er å ta av forstillingen og bakstillingen for å få dette sandblåst, bytte understell. mulig jeg skal trimme motoren som sugemotor også :) 400-450 hk burde holde :) å så skal jeg ha en m5 girkasse.. pusse bilen opp så den ser fin ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, da er det den :) Går meget bra den! Men da jeg satt på med den var den grå :? ?

Den har den fargen du ser på bilde, mørk grå aner ikke navnet på fargen.. Den er blitt hel lakkert, men er usikker på hvor lenge det er siden.

Jaja, samme det :) Gratulerer iallfall, og lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

flott prosjekt;) ser frem til flere bilder. Skal du bytte alle slitedeler i motoren?

Også ville jeg bare presisere at du ikke kan bruke greenstuff på det oppsettet der. Minimum Redstuff, helst yellow om du er keen på bedre bremser og varighet. Greenstuffen er ikke laget for såpass mye power.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

flott prosjekt;) ser frem til flere bilder. Skal du bytte alle slitedeler i motoren?

Også ville jeg bare presisere at du ikke kan bruke greenstuff på det oppsettet der. Minimum Redstuff, helst yellow om du er keen på bedre bremser og varighet. Greenstuffen er ikke laget for såpass mye power.

Skal ha brembo bremser, så de bremsene der skal selges, eller på en m535i :) Motoren skal overhales, får se hvor mye jeg gjør ut av det :) Har kjøpt meg elefant jekk nå, så da blir det å få ut motoren :)

Flott at folk kommer med tips, og kritikk :)

Flere bilder kommer i helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...