Gjest Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 som topic sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 som topic sier.. Jeg har 2 sett, 1 org alu hvitlakkerte med dekk som ikke er brukbare og 1 org stålfelger med bra piggfrie dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 jeg tar turbin felgene.. dumt de er hvite:( siden de da er hvite må jeg sandblåse og pulverlakke på nytt. så byr 300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 har fire stk org. 14" alu med nye piggfrie vinterdekk i fjor. Blei kjørt med i ca 2 uker før bilen blei satt inn. Hva vil du gi? usikker på om jeg skal selge seru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 har 4 stk 14 alu med nesten helt nye piggdekk. felgene har ikke ei eneste skrape. felgene er 2004 mod. 2500?? mvh robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå