aUDUN` Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Som topic sier.. Har noen dempere og fjærer (75mm senk) som jeg skal sette sammen. Probleme er at dempere søkker sammen når jeg drar di ut, så jeg rekker jo ikke å sette på fjæra i mellom tiden. Noen som har et tips om hvordan montere disse uten å skade demperen for mye? Har tenkt litt på å sette ei tvinge på demperen mens den står i ytterste posisjon. Men da vil det jo komme merker på stammen, og da vil den vell begynne å lekke olje...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kjøp fjærklemmer og trekk sammen fjæra også sett den sammen. Koster 200kr for to stk fjærklemmer på Torshov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 jeg har jo fjærklemmer da Har bytta masse fjærer før(40mm senk på orginale dempere).. Men disse demperene er senke dempere(75mm). Får det ikke til da demperen søkker sammen når jeg drar den ut... det er det jeg sliter med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 hvilke dempere-0 koni? juster dem til det dlakkeste, er lettere å dra dem ut da, og dem siger ikke så lett sammen... ellers må du bare sette fjøren på, og stappe hånden nedi å dra opp etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Om noen andre lurer, så måtte jeg dra dem ut, sette en tvinge(med gummi på klemma) helt nederst på demperen, og så montere fjæra med tvinga på demperen.. Da gikk det fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Men altså.. demperne skal da ikke gå innover av seg selv automatisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 hehehe, det gjorde mine akuratt som om det var vacum inni, sjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå