hanstiig Skrevet Oktober 23, 2006 Skrevet Oktober 23, 2006 eg skal skifte støtdempere til men E-34 M5 3.8, har orginale no me Nurburgring pakke (EDC) men de koster jo 8-10 000 per stk og er ikkje særlig inntrissert i og blakke meg helt på noen dempere. derfor lurte eg på bilstein som eit godt alternativ, passer de til M5? får ikkje dei tilo M5 egentli, men har hørt 540 i v8 demperne passer rett i, men er ikje sikker!! noen som har råd eller erfaring me dette?
0milt Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Tar opp denne, siden dette er interresant for meg og?
mr.goldfinger Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Har akkurat samme problemet selv. Har du tenkt på coilovers så er det vel en mulighet på denne siden her tror jeg. http://streetdesign.no/?go=produkt&n3=27&pk=10
Werther Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Sjekket linken, men sto ingen spesifikk demper for M5 Touring. Er kjedelig å kjøpe feil demper til sedan ved et eventuellt bytte. Touringen veier jo litt mer...Får kanskje ringe dem og høre. Noen andre som har demper-forslag er det bare å spytte ut.
Gunnar Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Bruk vanlige Bilstein Sprint for E34. 525+. Det er det man får om man ringer Auto-trio og sier man skal ha dempere til M5. Eller kjøp brukte EDC-dempere..
Werther Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Bruk vanlige Bilstein Sprint for E34. 525+. Det er det man får om man ringer Auto-trio og sier man skal ha dempere til M5.Eller kjøp brukte EDC-dempere.. Er vel det enkleste sikkert. Uaktuellt å svi av 45k på nye dempere, selv om det er synd at bilen ikke forblir original lenger. Brukte EDC-dempere er ikke ofte man kommer over, og som regel er de utslitte. Er ingen som overhaler slike heller...
Gunnar Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Det er nok en del brukt å få tak i fra delebiler. Vet ikke hvor mange som gidder å flytte over EDC-greier når de bygger om.. Men vanlige Bilstein fungerer jo flott.
BoSJo Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=96883 Ser ut til at problemene er løst, og at det snart er mulig å få rep. sine gamle EDC dempere til en meget fordelaktig pris......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå