Gå til innhold

Støtdemper, Hva passer til E-34 M5?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg skal skifte støtdempere til men E-34 M5 3.8, har orginale no me Nurburgring pakke (EDC) men de koster jo 8-10 000 per stk og er ikkje særlig inntrissert i og blakke meg helt på noen dempere.

derfor lurte eg på bilstein som eit godt alternativ, passer de til M5?

får ikkje dei tilo M5 egentli, men har hørt 540 i v8 demperne passer rett i, men er ikje sikker!!

noen som har råd eller erfaring me dette?

• 1 year later...
Skrevet

Sjekket linken, men sto ingen spesifikk demper for M5 Touring. Er kjedelig å kjøpe feil demper til sedan ved et eventuellt bytte. Touringen veier jo litt mer...Får kanskje ringe dem og høre.

Noen andre som har demper-forslag er det bare å spytte ut.

Skrevet

Bruk vanlige Bilstein Sprint for E34. 525+. Det er det man får om man ringer Auto-trio og sier man skal ha dempere til M5.

Eller kjøp brukte EDC-dempere..

Skrevet
Bruk vanlige Bilstein Sprint for E34. 525+. Det er det man får om man ringer Auto-trio og sier man skal ha dempere til M5.

Eller kjøp brukte EDC-dempere..

Er vel det enkleste sikkert. Uaktuellt å svi av 45k på nye dempere, selv om det er synd at bilen ikke forblir original lenger.

Brukte EDC-dempere er ikke ofte man kommer over, og som regel er de utslitte. Er ingen som overhaler slike heller...

Skrevet

Det er nok en del brukt å få tak i fra delebiler. Vet ikke hvor mange som gidder å flytte over EDC-greier når de bygger om..

Men vanlige Bilstein fungerer jo flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...