Gå til innhold

raskeste måte å tørke vått gulv på( soffet)


Hr.smith
 Share

Anbefalte innlegg

Ok, har sitti i flere timer og brukt varmepistol men det tar jo så langt tid at jeg rekker å dævve før det blir tørt... Lar det stå over natta...

Fant litt overflate rust, ikke så mye heldigvis!

De hulla som er i gulvet, kan jeg tette igjen de? Mener der sitter sånn plastplugger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gjort samme med min cab, der var fukt i teppet pga en løs propp, tok ut hele teppet og tørket det. har vært ute i en uke nå, er ikke helt tørt enda heller, så det er bare å ta tiden til hjelp.kan være lurt å bruke bilen litt i regnvær uten teppet i, for da har du muligheten til å se hvor vannet kommer fra. De teppene der suger til seg mye vann, så det tørker ikke over natten.Jeg har pusset ned hele dørken og kald galvanisert hele dørken, måtte skrape opp alle asfaltplater osv. Grunnet og poppet fast proppen med rikelig med sikaflex:) dette funker, er helt tett nå :D Ps, må ikke bruke silikon, da den inneholder eddikksyre, og da ruster det fortere enn viss du hadde strødd salt i dørken.... :? Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du tar ut teppe og tørker det kan det hende du får problemer med at det ikke passer helt etter på.

En ting du kan gjøre på dagen er viss du setter en gløtt på vinduet og setter en coupevarmer i bilen på fulldamp.. bare pass på at den står riktig og ikke kan antenne/smelte noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man klarer aldri å få tørre de teppene der uten å ta dem ut av bilen, dersom man ikke tar dem ut og finner årsaken til fukten/vannet, så synes jeg synd på den som skal bruke bilen etterpå, ,med tanke på rust og luktproblemer.Som dere sikkert vet så er det støydempingsbelegget av skumgummi oppimot 7 cm tykt enkelte plasser, det trekker sinnsykt mye vann før man merker det. Men dersom teppene krymper så er det ikke verre enn at man kjøper et nytt. Det koster 5 lapper inkl. mva på gs bildeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipp opp teppet og legg noen klosser under det mens det ligger i bilen,sett en liten gløtt på vinduet å sett inn en vanlig vifteovn man har i stua.

En coupe varmer klarer ikke få opp dampen nok til at det tørker like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...