Street-Garage.com Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 deler noen bilder fra autofilmessen med dere som er inresert her er linken http://www.street-garage.com/modules.php?name=iFrame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 tror det er første "Årlige bilmesse" jeg har gått glipp av siden jeg var 2år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 tror det er første "Årlige bilmesse" jeg har gått glipp av siden jeg var 2år.. Du gikk ikke glipp av så mye akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Var faktisk en del råe biler der. Bl.a Ferrari FXX, Koenigssegg CCR, MB SLR, Ford GT (ny og gammel) M6, C6, VIPER, AC Cobra, Diablo, Countach, IL Tempo Gigante. Ellers var det ting du kan se ved å kjøre innom Oslo sentrum på en tirsdag... Brukte selv 15 timer av lørdagen på dette. Var det verdt det? Kanskje ikke, men fikk øvelseskjørt 63 mil da Fikk litt inntrykk at messa var mer tro mot autofil-konseptet enn 2004-messa der alle biler solgt nye i Norge var utstilt pluss en svær bilstereohall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Syntes messa var bra jeg. Var litt vansklig å ta gode bilder inni hallen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Du gikk ikke glipp av så mye akkurat. Hva ønsker du å se? Som nevnt tidligere en rekke gromme biler. Opptil flere biler fra Ferrari,Lamborghini,Porsche,Koeniggsegg,Bmw,Chevrolet o.s.v. V.S sin E36 superbil var også å se.For oss båtinntr var det herlig å se en rå båt(hydrolift) med rått maskineri. Tempo gigante bilen var også verdt å se.Synes messen var bra og absolutt verdt å bruke tid på. Messen`s minus var høye priser på mat (I tillegg fikk man ikke prøvesitte bilene fra Ssangyong uten avtale....i Bmw`ene var det bare å hoppe inn ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 tror det er første "Årlige bilmesse" jeg har gått glipp av siden jeg var 2år.. Som det blir sagt, det var utstilt biler man kan se i Oslo. Tar du turen innom Land og sjøfritid, Motorpool, Autozentrum, Egil St.h., osv. Har du faktisk sett mere rått enn det var på messen. Jeg så forøverig E92 i real life for første gang, og må si at jeg likte den. Mye penere enn jeg hadde trodd. Jeg vil påstå at det ikke var verdt pengene og tiden, da jeg har sett de fleste bilene før, (ikke Ford GT(40) og FXX). Legger ut noen få bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Du gikk ikke glipp av så mye akkurat. Hva ønsker du å se? Som nevnt tidligere en rekke gromme biler. Opptil flere biler fra Ferrari,Lamborghini,Porsche,Koeniggsegg,Bmw,Chevrolet o.s.v. V.S sin E36 superbil var også å se.For oss båtinntr var det herlig å se en rå båt(hydrolift) med rått maskineri. Tempo gigante bilen var også verdt å se.Synes messen var bra og absolutt verdt å bruke tid på. Messen`s minus var høye priser på mat Joa, det var noen stilige biler der, som blant annet E92 og de du nevner Men jeg syns det var litt stusslig for det. Inngangsprisen var også en smule høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 mitt bidrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Den største bilutstillingen eg har vore på var Mondial de l'Automobile 2004 i Paris når me var på klassetur.. Det var litt av eit syn! Tenkte eg sku nedigjen i år, men vart ikkje. Så får sjå i 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 O.T: Nydelig bilde oea_69 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 veldig skuffet over messen... Mye bedre tidligere år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 et bilde til at herligheten (ble forelska i den der!!!) messen var skikkelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 et bilde til at herligheten (ble forelska i den der!!!) Me 2:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 fant også en Motorsykkel som jeg likte mmmm så var det et par porsche¨r også der (sjekk skilt nr på den ene): i Norge så har vi fått til dette hehe : (sjekk ut specs) mens svenskene kan dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå