Gunnar Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det som jeg også synes er rart at det er stor vektforskjell på 91 og 92 mod. 320I. 1991 mod - 1213 kg og 1992 mod - 1345 kg... Det er bare sprøyt med mindre de snakker om en '91 E30 320i (cab/touring), eller en sent registrert '90 E30 320i. E36 320i får du ikke som 1213kg verken som '91 eller '92. Har hatt '91 320ia selv, tror den veide 1380kg uten fører med noe bensin på tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hmm...ok. Du kan sjekke ut sida selv. For det høres jo bare merkelig ut. Hadde vært en mer naturlig vektforskjell mellom 4 og 6 syl... Men kan hende at det er litt ukurante data på denne sida for jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 feil !! salgsannonser kan ikke sees på når du skal finne ut verdien på bilen!!! de fleste overpriser bilen, og regner med prutningsmonn. dette gjelder både privat og i næringsvirksomhet. de prisene som man får av eurotax er priser av faktisk solgte biler (uansett hva bilen ble annonsert for, eller hvor mye prutingen ble på). så om du ser samme bil som det du har til 100 000,- og da regner med å få det samme for din (eks som den annonsen), så gjør jo du akkurat det samme som alle andre når de skal selge bruktbil. men det er ikke sikkert at du får så mye for bilen, men har du flaks så gjør du det!! for den siste idioten er fremdeles ikke født Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hehe, du har et poeng der Men 318is er vel strengt tatt en...ja, "sjeldnere" bil enn 318 og 320? Men at de er bruktimportert er vel ikke å stikke under en stol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg hadde lett betalt 100.000 for denne bilen. Selvfølgelig forutsatt at rattet, luftfriskeren og cdene i passasjerdøra fulgte med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Er du seriøs?? Eller var det et forsøk på ironi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Bilen går her i byn, pen bil, men høy pris ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Min 320i frå 1997 er i følgje vognkort 1375 inkl. førar, og førar er vel berekna til 75 kg? Ergo blir bilen 1300 kg blank Så kan ein diskutere opp og ned og i mente om dette er med full eller tom tank, med stål- eller alufelgar, nedlasta med eller ribba for utstyr osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 det er med full tank ja! egenvekt regnes alltid med full tank! E36 320i veier ca 1300 kg avhengig av årsmodell. Og listeprisene er helt på trynet og er ikke beregnet ut fra biler som er virkelig solgt. Det er bare noe piss de sier. De prisene i de bøkene er så feil de kan bli. De har som regel bare regnet seg frem eller gjettet seg frem til en pris. F eks ut fra andre nesten like modeller og gj. snitt verdifall. Jeg har en stor misstanke om at prisene er veldig lave i de bøkene for at bilforhandlere skal få en lav innbyttepris når folk skal bytte inn bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå