Kenny_ Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Lufter bare en ide her. Har ett sett med E46 M felger. Begge felgene foran har kast i seg (beste fall bare en felg) Å lurer da om det er mulig å få solgt felgene. (til en ok penge da) Jeg har felgene på bilen nå. Å har ikke tenkt å selge de sånn med det første. Jeg har feil på hjulstillingen nå så kan ikke si 100% hvor det er å ha de på bilen. Men siden jeg skal ta hjulstilling nå start tar jeg på vinterdekkene for at ikke jeg skal få feil på hjulstillingen med en gang. Dekkene er slitte og feil slitt så de må ny uansett. Hørt at det er en her i bergen som retter felger, fra 750kr + mva 1 ny felg har full pris på BMW på 5000,- (uten dekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 håper ikke du betalte 20000 for de felga uten dekk....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hehe, neida.. Jeg fikk de med bilen jeg. Så betalte ikke noe mer for de. Men skal jeg kjøpe 2 nye felger så kommer det på 8600. Å det gidd jeg ikke.. så enten selger jeg de til en billig penge. Fikser de, eller kaster de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 kan gi deg 1500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Har aldri kjønt folk som sier "til salgs, ellers hiver jeg dem" hvem kjøper da? da kan man jo heller plukke dem opp fra søppla omtrent! for litt siden så jeg en annonse på autodb hvor en fyr annonserte bilen sin til salgs for 5000, viss ingen ville kjøpe den innen uka så vraket han den...? vits... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Klart det.. Gir jo de ikke vekk heller. Tenk hvis det var bare 1000kr i retting.. da sitter jeg igjen som en fjøsnisse å har kasta vekk dyre felger (å ja de er dyr) selv om ikke folk tror det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå