smood Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Noen som har erfaring om noe passer om hverandre fra en E28/E21 på en E12?? og i tilfelle hva?? Hvor kan man eventelt få tak i senkesett o.l til e12, har sjekket koed og gs, og de har bare lykter og sånne ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 H&R senkesett ti le12 kan du kjøpe hos pedersen racing og egentlig alle andre som fører/skaffer H&R. ca 3000,-. når du lurer på hva som passer over, tenker du da på understell? e12 og e28 deler ingenting av understellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 ja, tenkte på understell. hvordan er det med rattnav, hvilken bunnpanne passer når jeg tenker på storsekser (M30)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hei... Deler til E12 finner du på: http://www.wallothnesch.com Veldig bra firma, last ned katalogene til din bil... Jeg handler delene til min E21 derifra. Mvh Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå