Hendo Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Min motor stopper når jeg gasser... bilen starter men fusker.... E28,, 520i for mye luft eller bensin?.... lmm feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Sjekk om dem drar falskluft noe sted.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 ingen falsk luft som kommer inn.... kan det være bensinfilter som er f*****? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hei! Er ikke dette den klassiske luftmengdemåleren som er på villspor da? Sort klump oppe på blokka om jeg ikke husker feil. I såfall er dette et ordinært problem på BMW'er som er noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 LMM på denne sitter bak luftfilteret... ingen sort klump oppe på blokken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 ok, men uansett så ville jeg sjekket den hvor enn den nå befinner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 prøv og koble den av og se om det hjelper, da skal den gå i et nødprogram viss jag ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 da har jeg skiftet bensinfilter og bilen starter fortsatt ikke... eller dør ut etter noen sekunder... prøvd med startgass også men ikke så mye hell der heller... litt godlyd i noen sekunder men deretter død som en fisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 har nå koblet av LMM og bilen starter like lite som før.... virker som den starter litt med startgass.... kan det være relleet til BensinPumpa? .. lest noe om att det pleier å tulle litt på E28 (eldre biler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Napp av en bensinslange og dra den på starteren. Da skal det komme bensin. Du trenger jo tenning, luft og bensin for å få start. Bare å feilsøke. Evt kan det hende bensinpumpa de er ustabil/på vei til å gå, slik at du får lavere arbeidstrykk enn vanlig. Dette kan du kople inn manometer å sjekke med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 da har jeg slått litt på bensinpumpa med gummihammer å jagge startet ikke bilen igjen... må vel bytte bensinpumpe da... noen som vet hva dette koster brukt?.. koster 2k ny... hva er den greia som henger ved siden av bensinfilteret... ikke pumpa.. men andre siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 nå går ikke motoren lenger.... bensinpumpa pumper for harde livet... men ingen start... hørt noe av en kar att det kan være "tomgangsregulatoren"..... den som blander luft og bensin noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayer325 Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Kan være det, har vært borti lignende problem på en volvo 460 , den gangen var det releet til pumpa og innsprutshjernen som klikka, skiftet det, å bilen startet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kligon2 Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det kan være Belg innsprøytnig er defekt(lekasje).Det koster 389.30kr hoss GS Bildeler.Er lett å shifte ut.Kun 2 slange klemmer.Har had det broblemet .............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det kan være så mye.... Nå har jeg byttet bensinpumpe.... bilen startet igjen men døde når jeg tråkket på pedalen..... kan det da tyde på tomgangsregulatoren som tuller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå