Riefarn Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Fattarn kjøpte en 520 i fjor var det vel... fin og god bil, og ikke hatt noe problem med den. Helt til han skulle taue bilen min på 4-hjulskontroll (mens den var under oppbygging) Etter det har bilen begynt å "dø" ut i ny og ne... han sier det liksom ikke er noe kraft i den. Som sagt er dette noe som skjer kanskje et par ganger i uka eller noe.. Hva kan det være?
espen lysholm Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Hei! Dette kan høres ut som et elektronikk problem, men er vanskelig å si ut i fra at man ikke vet hvordan bilen dør ut/hva som skjer. Har dere prøvd å ta diagnosen test på bilen? Kan hende det ligger en del feilkoder som gir noen tips.
Paul Sau Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Kan kanskje være veivaksel-/kamaskel giveren som begynner å bli kraftig kaputt. Det finner de fort ut med en diagnose.
330xi Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Stemmer! Høred ut som symptomene jeg hadde på min bil. Måtte bytte kamaksel giveren på innsugsiden. Min bil funket fint helt til jeg starta den mens motoren fremdeles var varm etter forige kjøretur.... Feilen slo ut på diagnosetest hos BMW. Giveren kostet ca 400 kroner. Jeg byttet like greit den som står på eksossiden i samme slengen da det var kommet en "oppgradert" utgave av begge to. Dem sitter fint til så det er lett å bytte selv
Riefarn Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2006 Okey, har sagt til han at han bør ta en diagnose på den, så er vel det det blir til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå