2EaSy Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 pakkniga på vann pumpa gikk te pokker i vold eg kjørt ikke langt etter at den gikk på kok , hva og fikk bytta pakninga på vann pumpa men bilen går enda på kok, kan det hva topp pakninga som e gådd? jeg kjører en 520 i m20 motor er d noen der ute som har litt peiling for automestern har tydelivis ikke d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Min kokte ein del når toppakningen min rauk. Skifta ein del andre pakninger rundtom i motorommet, men til slutt innsåg eg at det var toppakningen. Kva farge er det på eksosen? Ser du olje som renner nedover blokka under toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2EaSy Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 motorn e tett ikke en dråpe olje som lekker, eg må lufte kjøle systeme en gang om dagen, d virker som at vannpompa lager trykk i kjøle systeme, ikke er d noen rar farge på eksosen skjønner ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rams Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Du sier du har byttet pakningen til vannpumpa, men selve vannpumpen da? -er den fremdeles intakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Kan det kanskje være kjølevanns termostaten din som er gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 du har nok kvelda toppen/ibeste fall toppakninga di. Er det noe som er sikrere enn banken, så er det att M20 ikke takler overoppheting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2EaSy Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 er d dyrt for en ny topp``??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Du kan sjekke termostaten, skru den ut og legg den i kokene vann og se om den trekker seg sammen. Du kan også sjekke om jølesystemet ditt er tett. slanger, radiator osv. Lekker den vann noen plass? Sjekk om vann pumpa de enda fungerer. hvordan vet ikke jeg. Er verdt å sjekke litt før en evt. utskiftning av topp + pakkning. Er det vann i olja di? du ser om olja di er grålig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Skift vannpumpa di du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 høres ut som toppakning dette ja ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 er d dyrt for en ny topp``??? 13-14 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerz Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 kjøp radiator rens å kjør i gjenom,så tapper du ut frostvæska å fyller på ny,evt: ta en hagge slange å spyl i radiatorn og alle slanger.funka på min 528. var oxo plaget med koking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Til meg var det en frostplugg på vannpumpa som var borte...vannet gikk ut der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoBo Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Også sjekk tenninga di, var grunnen til at min e30 boblet. Fant ikke ut før jeg hadde bytta toppakningen alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Tipper du har mye luft i kjølesystemet ditt, defekt termostat eller gåen vannpumpe.. For du varme inn i kupeen? Hvis den er lunken, så er det mye luft i systemet ditt ennå.. Få dette ut, så ordner det seg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå