V1Nk3lDyR Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Har akkurat kjøpt meg power filter, lurer på om jeg burde drøye til sommeren med å sette det på? Bruker dere power filter på vinteren? Hørt at det ikke er så sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Om du mener et åpent konfilter, så bruker jeg det hele året. Er jo ikke noe anneledes om vinteren enn om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 i originalboksa? eller konfilter? har hørt så mye +- om powerfilter att jeg har blitt skeptisk til hele greiene. klart att viss du kliner ett konfilter helt i fronten åpent for vær å vind. så er det vel neppe heldig. men å erstatte originalfilteret med ett F.eks. K&N filter er vel neppe skadelig. Men når de samtidig mener att wolframtråden i luftmassemåleren blir innsausa i møkk etter montering av "powerfilter" blir jeg skeptisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå