e30 fore life Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Kan du skru og du får den for 10 så hadde jeg tatt den så sant den ikke var full av rust i bærende konstruksjoner, som jeg sa tidligere det finnes masse sekser maskiner rundt i miljøene. hvis du er bekymret for den høye km standen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Bilen skal uansett skrues på. Moderat senk, BBS felger, m-tech styling og ny lakk er planen. Var ingen tegn til rust på bilen. Så den virker faktisk imponerende bra enda. Det er vel en ukes skruing for og få den eugodkjent. Alle delene som trengs følger med. Så mulig det bli enda en E30 på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 om km standen er 335 så er det mindre en 75% av alle e30er her i landet. Selvom det står noe annet på tellern.. Husker en av mine gamle e30er som var gått ned fra 280km til 210km når jeg så den til salgs en stund etterpå. Er jo for lett å skru tilbake disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 trodde det ikke var mange som tenkte på kmteller når dem kjøper en 20år gammel bil...10k er nok rett pris på denne...synes egentlig 10k virket billig om det var såpass lite rust som du sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ser låvende ut ja. Skal prøve og få den på løftebukk før kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå