325i! Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg sitter og tenker meg i hode på hvilken lakk jeg skal ha på bilen min når den blir nylakkert.. Den skal bli svart med eller uten effekt..Noen som har bilde av noen fine svartfarger? eller noen som har bilder av svart bil med lilla effekt i lakken? dette synst jeg kunne vært tøfft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hva slags bil er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ops..det glemte jeg:) det er snakk om en Bmw e30 325i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Kjenner en med svart bil med små lilla flak/prikker i lakken. Får en sinnsyk effekt i sollys. Veldig rått, men veldig dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 En kompis av meg fikk lakert skylinen sin sort me lillaskjær i! Ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 ah,den skylinen såg rimelig bra ut har du nermere bilder av lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hva med å vurdere denne (287 Mauritius Blue Pearlcolor) Dyp blå farge, ser nesten lilla ut til tider. Fikk ikke til å poste bilde her, har aldri gjort det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 ah,den skylinen såg rimelig bra ut har du nermere bilder av lakken? Beklager sent svar, men her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 En kompis av meg fikk lakert skylinen sin sort me lillaskjær i! Ble veldig bra! Henger meg på den!! En tøffere og penere farge skal du lete lenge etter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hva med å vurdere denne (287 Mauritius Blue Pearlcolor)Dyp blå farge, ser nesten lilla ut til tider. Fikk ikke til å poste bilde her, har aldri gjort det heller. Hadde denne fargen på min gamle 525, utrolig fin farge, mørk blå men i sollys skifter den mellom blå og lilla.. Vises ikke så godt på bildene (Skitten bil og dårlig mobilkamera) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 Ah! den lakken såg bra ut! lurer på å gå for noe sann..men kanskje me litt mer glans i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 her er gamlebilen min som er 287 mauritius blau: i vanlig dagslys: i sollys: her er en nydelig e30 i samme fargen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Fargen på E36'en var mørkere og mye penere... Merkelig at dette var samme lakkode... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Damn det der var en pen farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 jesus! blei nesten litt forelsket i den blåfargen der asså! såg så evig fint ut på den e36`en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå