Dr_S Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Legg de heller ut her så alle som vil se, får sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 her er noen flere bilder: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8737091 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 jeg har drivi å titta på e36 touring nå. hvorfor priser du din så mye høyere enn andre? hva er spesielt med din? den har jo ingen ting en sånn bil må ha, som f.eks, full m-tech utseende(uten det ser den ikke ut) og 19", og delskinn sport int, og hvite blink rundt om. hadde den hatt alt det.. hadde prisen din vært ok. ca 120.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 er prisen så ille da. har sett litt rundt omkring og det er bare 96 mod som er gått over 200k. min er gått bare 127000 og det er 98 mod med facelift. og ellers meget god teknisk stand. men kom med bud da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 jeg har drivi å titta på e36 touring nå. hvorfor priser du din så mye høyere enn andre? hva er spesielt med din? den har jo ingen ting en sånn bil må ha, som f.eks, full m-tech utseende(uten det ser den ikke ut) og 19", og delskinn sport int, og hvite blink rundt om. hadde den hatt alt det.. hadde prisen din vært ok. ca 120.. Hvem er som sier at e36 må se ut slik som du beskriver? Hva med alle de som liker at bilene er mest mulig orginale? Lukter litt på denne selv, jeg. Er en av de som ikke liker alle råne-BMW`er som ruller rundt på veiene i dette landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 jeg har drivi å titta på e36 touring nå. hvorfor priser du din så mye høyere enn andre? hva er spesielt med din? den har jo ingen ting en sånn bil må ha, som f.eks, full m-tech utseende(uten det ser den ikke ut) og 19", og delskinn sport int, og hvite blink rundt om. hadde den hatt alt det.. hadde prisen din vært ok. ca 120.. Hvem er som sier at e36 må se ut slik som du beskriver? Hva med alle de som liker at bilene er mest mulig orginale? Lukter litt på denne selv, jeg. Er en av de som ikke liker alle råne-BMW`er som ruller rundt på veiene i dette landet. nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 jeg har drivi å titta på e36 touring nå. hvorfor priser du din så mye høyere enn andre? hva er spesielt med din? den har jo ingen ting en sånn bil må ha, som f.eks, full m-tech utseende(uten det ser den ikke ut) og 19", og delskinn sport int, og hvite blink rundt om. hadde den hatt alt det.. hadde prisen din vært ok. ca 120.. Hvem er som sier at e36 må se ut slik som du beskriver? Hva med alle de som liker at bilene er mest mulig orginale? Lukter litt på denne selv, jeg. Er en av de som ikke liker alle råne-BMW`er som ruller rundt på veiene i dette landet. hvor lenge skal du lukte? har ikke råd til å ha denne bilen lengre da eksen stakk av med det ene og det andre. så slå til nå så skal du få god pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Hvis du er i krise, så må du jo bare selge. Jeg har god tid. Kjøpers marked dette her, vettu. Ikke stygt ment, men sånn er det bare. Hva er god pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 115 inkl omreg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 For mye for meg. Ta noen bedre (og mange) bilder av bilen, så blir den helt sikkert solgt etterhvert. Bilder er et must. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 får ta noen flere bilder da... selger ikke for under 110k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 9, 2006 Forfatter Share Skrevet November 9, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 12, 2006 Forfatter Share Skrevet November 12, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Har en 94 mod 318i sedan,er du intr.i å ta den i innbytte da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg