Gjest Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 Altså, du brukte 3 dager for å finne ut hvor mye frakt jeg skulle betale, så var jeg borte den dagen du sendte en pm tilbake, dagen ettepå hadde du allerede lagt den ut for salg. Skulle gjerne kjøpt telefonen jeg, men gidder ikke slikt opplegg. No hard feelings!
bmwhans Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 jeg sa jo til deg at jeg har mista lappen og det var litt vanskelig å komme seg dit.. er ikke så lett å få folk til å kjøre meg overalt.. jeg skrev sikkert 6 pm til deg uten svar. DET er dårlige greier! jeg la den ut to uker etter du vant budet. så du snakker nok ikke helt sant!! Slikt opplegg gidder ikke jeg. Svar i det minste på meldinger!
Steinar. Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 Mye hissige folk her!! er det ikke bedre at dere heller skriver p.m til hverandre. Trodde temaet var kortholdere jeg:p noen M5 kortholdere igjen?
Gjest Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Greit, jeg er en stor løgnhals som dere må passe dere for
Kai-P. Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Dette er en salgstråd for kortholderne til MaRe, ikke en krangletråd!
Kai-P. Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Apropos, har du flere kortholdere igjen, MaRe? Og isåfall, hva slags?
- MaRe - Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Skrevet Januar 29, 2007 Mye hissige folk her!! er det ikke bedre at dere heller skriver p.m til hverandre.Trodde temaet var kortholdere jeg:p noen M5 kortholdere igjen? Jepp,M5 kortholder har jeg,du har PM.
- MaRe - Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 Får ikke tak i flere kortholdere,så dette blir de siste jeg har.. Oppdatert liste over det jeg har igjen pr 01.02.07: ///M = 2stk ///M3 = 3stk ///M5 = 4stk BMW = 2stk AC = 3stk
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Fikk kortholderen idag takk for seriøs og rask handel!
- MaRe - Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 Fikk kortholderen idag takk for seriøs og rask handel! Selv takk,har fortsatt noen igjen folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå