viper Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 dette er en 318i 92 mod e36 som nesten har rundet 175000 er grønn i fargen og helt grei i lakken. godkjent til sommeren 2008 greit anlegg som vil si: pioneer spiller (noe gammelt) rockford høytalere i dørene fremme og i hattehylle som går på en sony explod 400w forsterker, 2*10" jbl rørsubb. og 2*1" tweetere i speil-dekselet. har skiftet en del deler det siste halv-året: hjul-lager høyre bak. begge dempere fremme. begge bærekulene fremme. nye klosser og skiver fremme. olje og filter skifte ved 174000. har nettop skiftet topp(denne er planslipt, ny kam løftere og pushere, slipt ventiler og seter) og da selvfølgelig topp-pakning, bolter, reg reim og alle rullene. ny vannpumpe ny termostat. nye plugger og ledninger. fremre foring i bære-arm venstre bak. nytt senkesett i sommer, usikker på merke da dette fulgte med bilen trur det er 40/40. m-tech frontfanger som jeg selv har lakkert så ikke 100% strøkent. nesten strøkent interiør. meget fine felger 225/45 17 m-tech ratt nesten ikke rust på bilen i det hele tatt, ingenting i hjul-buer! og veldig god stand på understellet det jeg vet er galt med bilen: rust på bakluke (såklart) bremseband venstre bak burde justeres. sprekk i frontrute nederst i høyre hjørne, gåt igjennom eu kontroll det er det jeg kommer på i farten, haster ikke for meg å selge den men får jeg et godt bud blir det salg, selger pga har lyst på nyere bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 ...og ikke mas bilder skal jeg få prøve å tatt i morra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Du kan få en toyota Carina '93 modell i bytte NYERE bil det har du noe pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 hehe, hadde håpet på 35-40 høvdinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Sleng inn noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Kan du ikke komme med en pris, da? ...og bilder? Skal du ikke selge eller......? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Har du noen bilder av interiøret og? Hvordan utstyrt er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 5, 2006 Forfatter Share Skrevet November 5, 2006 selger ikke for under 40k og bilder skal jeg prøve å ta i morgen viss jeg får tak i kamera:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg