Gå til innhold

Flau parkering:)

Ingebrigtsen
 Share

Anbefalte innlegg

Man må vel kunne le litt av sine egene tabber eller skal vi alle fremstå som feilfrie? :?

Det skjedde faktisk før jeg stoppet motoren, jeg kjørte inn dro opp brekket( ikke lang vandring) er jo vant til bimmern nå og den får man ikke rikka da brekket står på. Så fikk jeg en tlf og imens jeg pratet i tlf så prøvde jeg å slippe litt på bremsen og da trillet den litt framover så den stod akkurat på kanten, da jeg skulle prøve å rygge den ut igjen begynte den bare å spinne så da tippet den utfor :lol:

Desverre er jeg ikke feilfri jeg men dere som kritiserer dette kan vel sikkert gi meg noen tips hvordan man blir det... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det går bra :D

Jeg syntes sånne dumme ting man klarer å gjøre noen ganger har så god underholdningsverdi at man bør dele det jeg da :lol:

Men jeg skal love det at akkurat der og da hadde jeg lyst til å bare dra fra hele bilen, var skikkelig flau og hadde ikke lyst til at så mange skulle se det :oops: alt løste seg da jeg ringte søster og hun kom da, plasserte henne i pysjån og dro opp med bimmern, haha da tenkte sikkert folk "jaja kvinnfolk bak rattet" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sjefen" på høyskolen (førstebetjenten som han så fint kaller seg) fant meg en gang før sommeren, og lurte på om det var min 5-serie (520'n) som stod midt mellom to rekker med biler på parkeringsplassen og sperra gjennomkjøring... :lol:

Hadde vært litt "opptatt" da jeg parkerte, tydeligvis glemt både gir og brekk. Får skylde på at jeg sikkert hadde dårlig tid - som alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...