ignition Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Noen som vet hva vakuumslangen som går inn i coupeen med slangene til varmeapperaten er til? Den fordeler seg til begge sidene og det er en liten dyse eller noe liknende på begge sider under dashen. På min e34 kommer d suselyd fra de (motoroen suger vakuum fra coupeen). Skal disse suse? og hva er de til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 inni desse ligger varmefølsom diode, så når du setter varmeapparatet ditt på f.eks 22 grader, så skal desse diodene regulere tempen til cirka det. de føler m.a.o. på tempen i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ignition Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 OK, men er det vanlig at de lager denne irriterende suselyden? Kan d hende at den går bort dersom jeg bytter denne føleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 har ikke vært noen irriterende lyd på mine biler.. har hørt de. men da måtte jeg høre etter og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Kan jo vere en lekkasje et sted viss du hører susing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ignition Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Susingen forsvinner sersom du holder fingern foran, så det er nok ingen leksaje. Skal heller prøve å bytte dersom jeg kommer over en sånn:)1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå