Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I kittet mitt følger det med 4 nye skjermer, sikkert beregnet for breddingen. men hvordan en monterer dette lurer eg på..

Pleier å være at man sparkler de utenpå de orginale skjermene. Kutter bort så mye unødvendig av den orginale som mulig

Skrevet

trodde det var sika eller tec7 som gjaldt her??

lim vil vel bli stivt å løsne??

lurer egentli på det samme,skal forme inn gts sideskjørtene til bilen..

Skrevet

dagens lim har nå vårti sterkere en sveis.

mange dagens biler som blir produsert blir ikke sveiset men limet. siden dagens lim er sterkere. du må bruk en lim som smelter seg med vær andre. Kan far å hør på karroseri værksted hvordan lim man skal bruk der.

Skrevet
trodde det var sika eller tec7 som gjaldt her??

lim vil vel bli stivt å løsne??

lurer egentli på det samme,skal forme inn gts sideskjørtene til bilen..

Lurer på om det er tec7 som ble innkjøpt til montering av genesis stylinga mi, husker ikke men mener det var det som ble anbef. Husk å poppe litt å. lønner seg så sitter det bom fast.

Skrevet

jeg har gjort dette, satt på m3 glassfiber skjermer bak. jeg kuttet vekk mye av den gamle hjulbuen, og limte på skjermen med TEC7 lim(sitter som f***) så la jeg på glassfiber i overgangen(hvis ikke vil det sprekke hvis man bare sparkler) så sparkla jeg:)

Skrevet

kan jo kansje poppe litt av skjermene og tec7 i tilegg.. så er det vel mulig å få skjult poppene på ett eller annet vis

hvordan sitter polyesteren på stål neonmufler?

ville ikke den også slippe etterhvert?

Skrevet

hvorfor ikke skjære vekk de gamle skjermene og bare poppe fast glassfiber skjermene?

blir noen kg lettere bil da

men det vil kansje være ett helvette og få godkjent?

Skrevet
hvorfor ikke skjære vekk de gamle skjermene og bare poppe fast glassfiber skjermene?

blir noen kg lettere bil da

men det vil kansje være ett helvette og få godkjent?

da mister du mye av stivheten i bilen, så da blir den sikkert ille og godkjenne ja.

@mEhE: kan jo selvfølgelig poppe også. men da må du sparkle enda mer, siden de stikker ut.

så vidt jeg vet så slipper ikke polyester fra stål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...