Gå til innhold

Bør jeg kjøpe denne? 328i Cab i USA

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Det er jo Nm som teller i bilen. Vis du har en bil med 200hk og 100Nm og jeg enn på 150hk og 250NM, hehe, kjørte fra deg.

Litt feil:P;) Si du hadde hatt en gearkasse som hadde uendelig med gear, og vekslet gear på 0.00000sekund(usannsynlig ja) Så du alltid hadde max effekt(som er hk;)) så hadde bilen med 200hk og 100nm kjørt fra den med 150hk og 200nm;)

Hvorfor holder en orginal bmw 520 med 150hk/190nm(eller er det 210?) seg likt beint fram med en 525Tds(med 146hk/300og noe nm? hvis det er nm som har alt å si?

Sorry for alt ot her i dag, tror jeg er litt overtrøtt eller noe :roll::?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, skjønner ikke at alle henger seg opp i hk, HK er jo kun et tall. Det er jo Nm som teller i bilen. Vis du har en bil med 200hk og 100Nm og jeg enn på 150hk og 250NM, hehe, kjørte fra deg.

Alle mine venner snakker og alltid om Hk, bare tull spør du meg.

Det handler om dreiemoment.

Enn 325 e36 har 192hk og en 328 har 193hk, kun en jævla trøtt hest mer tenker folk, var er vitsen med en 328 da??

Jo, 328 har nok mer NM(dreiemoment) og mye bedre bunndrag.

No offense, måtte bare få det ut :D

HK = (Nm x Rpm) / 5252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke stå ansvarlig for denne formelen da jeg plukket den fra et småtvilsomt nettsted nå nettopp hehe, men tør påstå at hk er hk uansett om de kommer fra europa eller andre plasser

Men det finnes nok helt sikkert andre måter å regne ut antall gamp på også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er redneck land så er langt mellom bmw`ene.jeg liker best 3 serien.er ikke cab jeg er ute etter,men kom bare over denne.i norge kan en jo bare drite i å ha 328 cab,det koster jo sjorta,og her er de billige,+ at det er 340 soldager i året,og gjennomsnitt temp på 22 grader,så cab hadde ikke hvert å forakte,men langt ifra et must

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv bodd over dammen en stund. En ting mann bør tenke på er at bilene der ikke slites så mye pr km som her i landet. Der borte er veiene mye bedre og stort sett kunn rette sletter, øst, vest, nord og sør.

veldig godt poeng! er utroli bra veier,og siden det aldri er snå her,så blir de ikke salta heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville slått til om du ikke har tenkt å bruke mer enn 30-40000,- på bil. Det er alltids en risiko for at det kommer en stor reparasjon som det ikke vil være verd å koste på bilen, men jeg ville ihvertfall tatt sjansen.

Hvis du vil legge litt mer i bilen, så bør det vel være mulig å få en 2001 modell 330i for rundt 100 laken der borte, med rundt 100.000 miles på telleren. Det er jo en bil du uansett vil få litt igjen for etter 2 år, så det er jo ikke sikkert det blir så mye dyrere i totalkostnad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det førse så koster denne utdsannelsen

ca 550.000 kr,så blir ikke aktuelt å bruke 100 "laken" på bil.selv om e46 330ic er drømmebilen! men jeg får tenke litt på det.ringt på en fin e36 325 coupe og,med 170 000 km på telleren.den var litt dyrere,men går sikkert an å prute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...