Gå til innhold

Lappen røyk i kveld:(

Toro
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har mista lappen selv i 2 år for mange år siden så jeg vet du sikkert har det jævli kjipt nå..Føler med deg:)

jah.. det er jævlig kjipt!!

men er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre med jobben min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mista lappen selv i 2 år for mange år siden så jeg vet du sikkert har det jævli kjipt nå..Føler med deg:)

Du kan jo, om det er mulig, spørre om å få jobbe med noe annet enn å kjøre bil, til du har lappen tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel hendt i få tilfeller at den som mister lappen får den tilbake mot en større bot, grunnet jobbsituasjon.. Men er nok desverre ikke vanlig. Som sagt over her, få en annen oppgave innenfor bedriften kanskje? Uansett, kjipt å høre.. håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg mistet lappen fikk jeg dispans til å kjøre Shovelen jeg kjører til daglig av Polisen så lenge det var i jobb sammenheng og på anleggs område :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11000 i bot? Høyeste for KUN fartsovertredelse er vel 7800?

Men det er kanskje innenfor 25 km/t over i 50-70 sone, og 35 i 80 sonen?

Men det er jo ekstra surt for yrkessjåfører at lappen ryker... :(

Jepp, 11000,- Vanvittig sure penger å måtte betale, bøtene her i Norge er lattelige.!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kææks hmm ja det kan du si, har slappa av i det siste. 316i hjelper godt!! kjørte en BMW 98 525i TDS med 180 chip, den må få skylda!!

og så sensurerte jeg den lista, litt dumt å legge ut om det her :D

ang mnd lønn så hmm.. har jo ikke betalt det enda ;) venter til jeg får innkalling til soning, for da slipper jeg å betale tilleggs gebyra og renter... vet dette for jeg er akkurat ferdig med å betale 27 500,- i bøter fra sesongen 2003/2004 (fikk innkalling og ringte Oslo Politikammer og inngikk en nedbetalings ordning) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du lærte ikke fra 03/04 sesongen altså?

Fankern meg drøyt gitt! jaja, får håpe du har lært nå da, etter 05/06 sesongen ;)

men men.. er noen som bare IKKE lærer heller da.. men vet det er vanskelig å roe ned foten når man har noe som går litt 8)

jeg kan underskrive på at prikkbelastningen funker !!! når man innser at det bare er 1 prikk å gå på, så hjelper det lite å kunne ta seg råd til bøter gitt :D

angående førerkort beslaget til han som startet tråden, så er mitt råd å bare innse at du ikke får den tilbake før tiden er gått. jeg forsøkte febrilsk med advokater og arbeidsgiver, men det hjalp lite. Bilmekanikere er jo avhengige av å prøve biler og sånt. brodern kjører buss, han mista for 8 mnd og der var det samme leksa, de gav F i det. er surt men sånn er dey bare.. må innrømme at jeg gav f i det og kjørte som normalt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

satt å hørte på det på politiradioen før jeg skulle på jobb..

kom tydelig fram at lappen røyk hvertfall..

men det var 2 biler de var ute etter, var det et lite race ute å gikk eller var det tilfeldigheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...