Dr_S Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Send de en mail å be de om å sette ned verdien på pakken, de gjorde dette på min og det gikk glimrende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Vil bare si at Umnitza har en utrolig bra service, de svarer meget kjapt på mail og er veldig behjelpelig om det skulle være noe. De er også veldig kjapp på levering, jeg bestilte hekkinnsats,m3front,m-lister,baklykter og dette ble levert slik at det var på mitt postkontor 5 dager etter sending fra usa!det er kjappere enn posten i norge klarer å sende innenlands hos meg.. Kan lett anbefale å handle fra disse gutta! Og fronten var meget god passform på,samme med hekkinnsatsen. Har ikke prøvd listene enda men de ser ut til å være av bra kvalitet og baklyktene passet også meget bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Jeg låner en post her, håper det er greit! Jeg skal handle nye lykter til min E36, har tittet litt rundt og landet på DEPO Projector36™ Performance DOT/US Ellipsoids + Predator, fra Umnitza. Noen som har prøvd disse? Synes de så pene ut. Noen som har meninger om disse? Mvh, Bernt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Noen som har prøvd disse? Synes de så pene ut. Noen som har meninger om disse?Mvh, Bernt. Jepp, Dr_S har vel disse på Touringen. Meget pent . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Takk! Så vanvittig pent ut, tror jeg bare bestiller da. Er ikke så fan av de lyktene der blinklys henger på. Dette er altså kvalitet? Mvh, Bernt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Noen som har prøvd disse? Synes de så pene ut. Noen som har meninger om disse?Mvh, Bernt. Jepp, Dr_S har vel disse på Touringen. Meget pent . Ikke helt riktig, jeg bestilte de som er på bildet, men fikk en annen type. Men er kjempefornøyd med ZKW lyktene Eneste er at de ytterste ringene kan ta litt tid å tenne når det er kaldt i været.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Men umnitza er helt ufattelig på service. ringer du å prater med de er de kjapp på svaret og fikser ting som du ønsker. spesielt når det gjelder sending av pakker til norge. De har gode produkter og de hjelper om du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 har kjøpt en ting derfra og synest det tok vedig lang tid før jeg fikk varen (nesten 2 månder) og etter en drøy måned venting så sendte jeg et par e-mailer og spurte om ordren var registrert og om varen var sendt, men fikk aldri svar. men varen dukket jo somsagt opp. dette er vertfall min erfaring med umnitza. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Umnitza er kjappe på å svare mail. Dessuten var det ok for dem å sette ned verdien på pakken, slik at jeg fikk nesten 0 i moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hvordan ble det gjort? Satte de bare ned verdien på pakken selv om du sendte mer penger til de? Sånn type opplegg? Det er jo ganske genialt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Jeg sendte de en mail og forklarte litt om hvor høye avgifter vi har her, og spurte pent om de kunne sette ned verdien på varen. Jeg betalte med Mastercard, så penger hadde de allerede fått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ikke helt riktig, jeg bestilte de som er på bildet, men fikk en annen type. Men er kjempefornøyd med ZKW lyktene Eneste er at de ytterste ringene kan ta litt tid å tenne når det er kaldt i været.. Disse?: http://www.umnitza.com/product_info.php ... cts_id=311 Ser ut til at DEPO lyktene ligner litt på original xenon rundt linsen. ZKW: DEPO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Genialt, lurer på om jeg må gjøre det samme. Selv om 25% av ca 2500 kr er ikke det meste da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Jeg har de øverste der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Har samme erfaring som Dr.S her, umnitza har vært bedre enn de fleste norske butikker når det gjelder service og de er behjelpelig med det meste. Jeg skal nok handle mye derfra fremover nå som dollaren er så lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå