Gå til innhold

Erfaringer fra http://www.umnitza.com, og Predator Chromium?

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vil bare si at Umnitza har en utrolig bra service, de svarer meget kjapt på mail og er veldig behjelpelig om det skulle være noe. De er også veldig kjapp på levering, jeg bestilte hekkinnsats,m3front,m-lister,baklykter og dette ble levert slik at det var på mitt postkontor 5 dager etter sending fra usa!det er kjappere enn posten i norge klarer å sende innenlands hos meg..

Kan lett anbefale å handle fra disse gutta! Og fronten var meget god passform på,samme med hekkinnsatsen. Har ikke prøvd listene enda men de ser ut til å være av bra kvalitet og baklyktene passet også meget bra;)

• 5 months later...
Skrevet

Jeg låner en post her, håper det er greit!

Jeg skal handle nye lykter til min E36, har tittet litt rundt og landet på DEPO Projector36™ Performance DOT/US Ellipsoids + Predator, fra Umnitza.

e36new2.jpg

p36a.jpg

P36.sized.jpg

Noen som har prøvd disse? Synes de så pene ut. Noen som har meninger om disse?

Mvh, Bernt.

Skrevet

Takk! Så vanvittig pent ut, tror jeg bare bestiller da. Er ikke så fan av de lyktene der blinklys henger på.

Dette er altså kvalitet?

Mvh, Bernt.

Skrevet
Noen som har prøvd disse? Synes de så pene ut. Noen som har meninger om disse?

Mvh, Bernt.

Jepp, Dr_S har vel disse på Touringen. Meget pent 8) .

Ikke helt riktig, jeg bestilte de som er på bildet, men fikk en annen type. Men er kjempefornøyd med ZKW lyktene ;) Eneste er at de ytterste ringene kan ta litt tid å tenne når det er kaldt i været..

Skrevet

Men umnitza er helt ufattelig på service. ringer du å prater med de er de kjapp på svaret og fikser ting som du ønsker. spesielt når det gjelder sending av pakker til norge.

De har gode produkter og de hjelper om du trenger det.

Skrevet

har kjøpt en ting derfra og synest det tok vedig lang tid før jeg fikk varen (nesten 2 månder)

og etter en drøy måned venting så sendte jeg et par e-mailer og spurte om ordren var registrert og om varen var sendt, men fikk aldri svar. men varen dukket jo somsagt opp.

dette er vertfall min erfaring med umnitza.

Skrevet

Hvordan ble det gjort? Satte de bare ned verdien på pakken selv om du sendte mer penger til de? Sånn type opplegg? Det er jo ganske genialt egentlig :)

Skrevet

Jeg sendte de en mail og forklarte litt om hvor høye avgifter vi har her, og spurte pent om de kunne sette ned verdien på varen. Jeg betalte med Mastercard, så penger hadde de allerede fått. :)

Skrevet

Har samme erfaring som Dr.S her, umnitza har vært bedre enn de fleste norske butikker når det gjelder service og de er behjelpelig med det meste.

Jeg skal nok handle mye derfra fremover nå som dollaren er så lav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...