Gå til innhold

Erfaringer fra http://www.umnitza.com, og Predator Chromium?

cypher
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil bare si at Umnitza har en utrolig bra service, de svarer meget kjapt på mail og er veldig behjelpelig om det skulle være noe. De er også veldig kjapp på levering, jeg bestilte hekkinnsats,m3front,m-lister,baklykter og dette ble levert slik at det var på mitt postkontor 5 dager etter sending fra usa!det er kjappere enn posten i norge klarer å sende innenlands hos meg..

Kan lett anbefale å handle fra disse gutta! Og fronten var meget god passform på,samme med hekkinnsatsen. Har ikke prøvd listene enda men de ser ut til å være av bra kvalitet og baklyktene passet også meget bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Jeg låner en post her, håper det er greit!

Jeg skal handle nye lykter til min E36, har tittet litt rundt og landet på DEPO Projector36™ Performance DOT/US Ellipsoids + Predator, fra Umnitza.

e36new2.jpg

p36a.jpg

P36.sized.jpg

Noen som har prøvd disse? Synes de så pene ut. Noen som har meninger om disse?

Mvh, Bernt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd disse? Synes de så pene ut. Noen som har meninger om disse?

Mvh, Bernt.

Jepp, Dr_S har vel disse på Touringen. Meget pent 8) .

Ikke helt riktig, jeg bestilte de som er på bildet, men fikk en annen type. Men er kjempefornøyd med ZKW lyktene ;) Eneste er at de ytterste ringene kan ta litt tid å tenne når det er kaldt i været..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt en ting derfra og synest det tok vedig lang tid før jeg fikk varen (nesten 2 månder)

og etter en drøy måned venting så sendte jeg et par e-mailer og spurte om ordren var registrert og om varen var sendt, men fikk aldri svar. men varen dukket jo somsagt opp.

dette er vertfall min erfaring med umnitza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt riktig, jeg bestilte de som er på bildet, men fikk en annen type. Men er kjempefornøyd med ZKW lyktene ;) Eneste er at de ytterste ringene kan ta litt tid å tenne når det er kaldt i været..

Disse?:

http://www.umnitza.com/product_info.php ... cts_id=311

Ser ut til at DEPO lyktene ligner litt på original xenon rundt linsen.

ZKW:

predchromium.sized.jpg

DEPO:

e36new2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...