Kjell Rune Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 http://www.metacafe.com/watch/273801/drag_race/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 helt hinsides så den flyttet på seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Ja de er populær å bygge om til rb26 (skyline) motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Fy faen det er det verste jeg har sett! En ting er å dra på bakhjula på asfalt, men tenk deg hvor mye skyv du må ha for å dra på bakhjula i sand. Friksjonen er ikke akkurat stor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Brutalt rått. Med ett sånt kjøretøy, så hadde til og med jeg dratt på elgjakt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 er jo faen meg som en båt på sand jo:D går gaaannnske bra ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Nesten som å se meg med skoda'n det der.. Foruten steilinga da, det skjer kun når jeg rygger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Detta skull`n hatt oppi ola dalen der e bor.. itte vorre lenge på å kjørt oppå setra da faan å detta fløtt se altså, feste er utrolig bra på rå sand,er nok ingen problem å gå rundt med detta høye tyngde punktet på denna bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Får jeg 5`rn min til å gå like bra som dette her er jeg fornøyd!! Fy Fxen den går!! MVH JoeNasty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Ja, den gikk jo greit nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 hoho..Rått prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Fy faen det er det verste jeg har sett! En ting er å dra på bakhjula på asfalt, men tenk deg hvor mye skyv du må ha for å dra på bakhjula i sand. Friksjonen er ikke akkurat stor! Med de skovel-hjula tipper jeg friksjonen er rimelig stor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Den der kunne fløtte på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Heilt psyko!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Gikk dårligere enn traktoren til pappa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå