Ellingsen B. Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 No ps fiksing tenker jeg.. Utrolig fin e39 ! Manglet bare alu/carbon lister innvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Min M3 kommer til å bli ganske slitsom å kjøre med på vanlig vei etterhvert, så jeg kommer til å skaffe meg en bilhenger, og da vil en E39 være ett bra alternativ til trekkvogn. Jasså, så alvorlige planer... Jeg har kommet fram til at jeg skal ha M3`n min slik den er nå. Nærmeste brukbare bane er Våler, og jeg har forelsket meg i acr (650km en vei) så å kjøre med tung bilhenger så langt blir for drøyt. Dessuten så henger det da ikke så aller verst slik som det er nå heller da Men, skulle jeg nå først hat trekkvogn så hadde nok en E39 med sekssylindret diesel vært et bra alernativ ja. Og som tidligere sagt, den bilen i annonsen der likte jeg skikkelig godt. Men med sånne bilder i annonser så er det vel muligens lett for at man blir skuffet når man ser bilen i "real life" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Her er det polert med crystal klart polering som ikke man får kjøpt. Er nok ingen polering som har gjort dette. Hvis du ser på bilene i bakgrunn, så er de like blanke. Ved vanlig polering, så ble min Safirsvart slik. Tror ikke der er noen spesiell PS gjordt på de bildene. Her er et bilde uten noen PS untatt fjernet skiltnummer for å vise at den kan bli så blank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Dersom du sammenligner ditt bilde og hovedbildet av den 530D`n, så ser ikke bilen din blank ut i det hele tatt. Ser knapt nyvaska ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jasså, så alvorlige planer... Jeg har kommet fram til at jeg skal ha M3`n min slik den er nå. Nærmeste brukbare bane er Våler, og jeg har forelsket meg i acr (650km en vei) så å kjøre med tung bilhenger så langt blir for drøyt. Dessuten så henger det da ikke så aller verst slik som det er nå heller da Blir null støydemping/innreding, lexan ruter, hardt understell med bl.a alu-foringer etc, så den blir ikke så behagelig å kjøre med til f.eks Ringen med.. Til Rudskogen skal jeg nok overleve, men Våler og ACR er uaktuellt! Men med sånne bilder i annonser så er det vel muligens lett for at man blir skuffet når man ser bilen i "real life" Kan nok fort bli skuffet der ja.. Skjuler nok en del riper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå