Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en innsugsmanifold fra en e-36 325 som jeg hadde tenkt å sette på min 328. Siden dette ikke blir noe av selger jeg den igjen.

Kr. 1.250,-

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Oslo men den ligger hos mone foreldre i Larvik...

Mend et er jo ikke verre enn at de sender den i posten til deg.

Skrevet

Bør hive på nye pakninger(6stk mot topp og en mot gasspjeld) Ellers skal vel alt være likt? er vel bare mellom 2 og 2.5l det er litt forskjell på tilkoblingene på innsuget.

Skrevet

tror det har veldig lite å si på dem, bare kosmetisk tillstand, men det fikser du fint med 10minutters pussing og en sprayboks med svart lakk;) For å svare for trådstarter:)

Skrevet

m52 og m50 innsug går ikke omhverandre. m50 innsuget må bygges om litt for at det skal passe inn på m52 motoren.

Må kappe litt på fuelrailen, gjøre om festene på m50 innsuget litt. Foruten dette så er de ganske like ja.

Skrevet

Beklager litt dårlig oppfølging her men det er litt forskjell på innsugene... Har lest litt om det men er usikker på nøyaktig hva som skal gjøres. Kanskje mAZE kunne hjelpet meg litt mer her siden han har byttet innsug?

Skrevet
m52 og m50 innsug går ikke omhverandre. m50 innsuget må bygges om litt for at det skal passe inn på m52 motoren.

Må kappe litt på fuelrailen, gjøre om festene på m50 innsuget litt. Foruten dette så er de ganske like ja.

Er dette noe enhver kan klare ? eller er det greit å ha peiling på det før man setter i gang? Lyst på 325 innsug på 323`n 8)

Skrevet

Det er endel mer forskjell en det Maze ga utrykk for.

Alle tilkoblinger av vakumslanger, veivhusventilasjon og tomgangsregulator er forskjellig.

Det trengs vesentlig ombygging av innsuget før det passer. Ikke noe hvem som helst klarer men man får kjøpt ombyggingssett eller man kan kjøpe ferdig tilpasset innsug.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...