nohr Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135445 Dette skjer hver eneste år,hvert eneste forba.... år... Er det en spesiell hukommelse-epedemi som kommer hver sommer som får folk til å glemme hva vinter er og hva det medfører, eller det bare noe i innbillerer meg.. Blir flau på noen folks vegne jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Det er Ola Nordmann i et nøtteskall det. Vinteren kommer like overraskende hvert år. Er til å le av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Flau er Forbokstaven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Skjønner egentlig ikke at det går ann. Man skulle tro det gikk han å skjønne såpass når en bor i en slikt land hvor det faktisk er noe som heter snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 hehe, passende reklame! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Næææh, kommer vintern hvert år??? for å si det sånn.. SKEPTISK! Sånn kan det virke som holdninga til nordmenn er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Vet at det var et skudd for baugen for innbyggerene enten Florida eller L.A da det kom snøfall som var helt ufattelig unormalt i området. Det skapte kaos det, men at folk her til lands ligger i grøfta hvert eneste år begynner å bli ubegripelig...Vi har snø godt en fjerdedel av året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Haha, ja det skjer jo hvert forbanna år det begynner å snø. Jeg har selv utsikt ned på hovedveien herifra og kan allerede bekrefte 2 avkjøringer på de 7 timene det snødde i går! Helt vilt. Det er som om ikke folk vet å passe på sitt eget skinn. Helt utrolig. Gruer meg litt til å menge meg med resten av saueflokken nedover på E6 i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Helt utrolig.... Folk tror antispinn, abs osv redder dem, og kjører som de pleier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 ":236a0rnn]Helt utrolig....Folk tror antispinn, abs osv redder dem, og kjører som de pleier. Ja, det er nettopp det de tror. På denne måten...: Kan man si at antispinn og abs og slike ting er den største faren for intet-bilintresserte sjåfører? Problemet er bare det at de ikke skjønner at det faktisk ikke er utstyret som retter opp slengen, men personen bak rattet ved litt ekstra hjelp fra utstyret! Skuffet over folk jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Nå glemte jeg jo å nevne 4-hjulstrekk. Redder deg ikke mye i en oppbremsingssituasjon det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Noe av problemet tror jeg ligger i at mange av den gruppen "jeg kjører pent og pyntelig (og aldri over fartsgrensa)", aldri har hatt skrens på bilen sin og har ikke peiling på hva som skjer når det først slipper. Det er da pannikken slår dem rett i tryne, og deretter rett i grøfta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Første jeg gjør hver gang det blir glatt er å teste ut grensene på bilen. Gjerne på en parkeringsplass. Lærerikt og samtidig veldig moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 ":7z5pf50a]Første jeg gjør hver gang det blir glatt er å teste ut grensene på bilen. Gjerne på en parkeringsplass. Lærerikt og samtidig veldig moro! Enig her, test bilene deres, sleng gjerne litt. da har du større sjanse vis skrensen kommer, tro meg, vært i den situasjonen selv, for fram og tilbake enn 300-400m på veien før jeg fikk kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Har inntrykk av at de fleste her på forumet her har vært et par turer i grøfta til og med midt på sommeren(!?) - ergo, ikke noe vits i å være så altfor kjepphøy.. Men uansett, føler ikke det er noen vits i å lage et stort poeng ut av at et par biler havner i grøfta ved første snøfall. Man har ikke nødvendigvis noen personlighetsbrist kun fordi man ikke har fått på vinterhjulene 25. oktober. Det burde i hvertfall medlemmene på dette forumet være enig i. De fleste her skrur vel ikke av de svinedyre 18 og 19-tommerne før det er absolutt, definitivt nødvendig. Og som noen sikkert har registrert finnes det også en del ganske talentløse sjåfører klarer å kræsje uansett føreforhold. Ja, ulykker skjer hver dag, til og med når det er glatt.. Men husk at 99,9% av bilene ikke havner i grøfta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå