Bemmwe Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Sylinder nr:2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Åneij Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Å faen hvordan fiksa du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 den er kiip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trimchip Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Kryssbolt clipset mangler . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Jepp,og det er alltid like gøy.. Men en annen ting-har du ikke hørt det? De spora der kommer ikke etter 5min tomgangskjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Oida... Hva i...? jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bemmwe Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Å faen hvordan fiksa du det? Ja samma sa jeg. Jeg borra opp sylinderen til et eksakt mål og gikk ned på Auto23 sitt maskin verksted og fikk laga til ny sylinderforing som jeg presset ned igjen,.. Og vips ny og fint sylinder,. Måtte selvfølgelig borre opp de siste hundredelene som manglet for å få sylinderen til å passe perfekt.. Men det var den gang. Nå er bilen kondem etter at jeg solgte den til en tulling. Han klarte å ramponere bilen etter 2uker.. Tulling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå