Mr.Silver Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 sparkedeksel over pedalene under rattet? Tror jeg skal ha det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 hvis det er 2,5L selger du motorn løst da?mvh Daniel Hvis det er tilfellet så selger jeg den hel ja... ok, hvis det da viser seg å være 2,5L er jeg VELDIG interesert i kjøpe motorn. har du noen ide om pris? hvor holder du til? mvh Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 sparkedeksel over pedalene under rattet? Tror jeg skal ha det ja... hvilken stand er det i? evnt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Er det firedørs? HVilken farge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 hvis det er 2,5L selger du motorn løst da?mvh Daniel Hvis det er tilfellet så selger jeg den hel ja... ok, hvis det da viser seg å være 2,5L er jeg VELDIG interesert i kjøpe motorn. har du noen ide om pris? hvor holder du til? mvh Daniel Har ingen idè om pris.. Holder til i Kr.sund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Er det firedørs? HVilken farge?? Den er rød... er firedørs ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 sparkedeksel over pedalene under rattet? Tror jeg skal ha det ja... hvilken stand er det i? evnt pris? Har ikke sett så nøye på det... kom med bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Bilder bilder av bærearmer Må mase litt vettu, lett å glemme om man er stressa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 ja ok. da kommer jeg med bud. 3500 for motorn. vet du km. på motorn? evt stand på motorn? mvh Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Har du midt potte og bakende som er brukende og ikke rustet i stykker? evt pris? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Har du midt potte og bakende som er brukende og ikke rustet i stykker?evt pris? bilder? På bilen står det nytt ekosanlegg fra manifoil til bakpotte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Bilder bilder av bærearmer Må mase litt vettu, lett å glemme om man er stressa.. Bare å mas det hehe.. skal sende deg bilder idag jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 ja ok. da kommer jeg med bud.3500 for motorn. vet du km. på motorn? evt stand på motorn? mvh Daniel byr du på 2.3 eller 2.5 liter ?? vet ikke km.stand.. hvis det er orginal motor, altså 323 så er det gått 170km ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 motoren er 2.3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 ok nei jeg tenkte på å by på 2,5L men nå ser jeg at det er 2,3 så da er jeg ikke så intressert. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå