///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 oi dæven! nesten en hest per kilo du må legge bildene inn på www.photobucket.com elelr krympe de litt, så går det du har ikke film eller noe fra bilen?
RR Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Vi prøver oss med fullslicks for max grep. Slik som det er nå så har jeg 305/25-20" bakhjul og når jeg har 1020nm ved 5300 rpm så blir det ganske explosivt .... vi skal jobbe mer med grep og handling ,men veldig morro å kjøre litt også
anders87 Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Her er da et par bilder tatt fra Gatebil En bøllete bil du har bygd, som så ut til og gå greit også Lykke til videre med fin-tuning av bilen!
S3T Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Flott kombinasjon av race og bling Bilen ser bra ut i stillestående bilder, men i "in-action" bilder ser den helt rå ut! Lykke til videre!
RR Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 Jeg har ikke så mange...men håpet på andre sitt bidrag sleng gjerne inn hvis det ligger andre steder på nett
RR Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 Vi har jobbet med bilen å sortert ut en rekke feil...og ny løsninger vi har også fått bestilt time for innvekting + justering av vinkler mm dette tror jeg kan gjøre undeverker på egenskapene Vi vil også få montert en ventil som gjør at autonicen posjonerer ladetrykket slik at ikke alt kommer med en gang Ellers sliter vi med å få tak i fullslicks i 19" noen som har tips ? Neste test blir vel mantorp i slutten av denne mnd
Torek Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Ellers sliter vi med å få tak i fullslicks i 19" noen som har tips ? Haha.. Bare du som er gal nok til å kjøpe så svære slicks. Men det er bra..bilen fortjener det. OT: Glemmer aldri første gangen jeg så deg på bane med den svarte Cosworth'n med gullfelga. Det er et minne for livet. Ingen var i nærheten av å kjøre like aktivt som deg, det skal ihvertfall sies. Men nok om det.. Blir gøy å se bilen på skogen i juli. Fikk desverre ikke sett den på våler pga jobbing. Regner med du ikke sparer på redskapen
///Mysild Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Ellers sliter vi med å få tak i fullslicks i 19" noen som har tips ? haha... må le litt... "alle" de andre bilene på banen, presser på noen 17 toms, og til nød 18, så kommer du og smeller på 19 slikt liker vi
RR Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 grunnen til at det må være 19" er at frontbremsene er 382mm og da går det ikke mindre en 19" felger på Blir litt voldsomt å skifte bremser....så det er kanskje letter å finne riktige hjul Vet at Toyo 888 kommer med semi slicks i 19" men ingen har på lager Kanskje vi da må ha det gøy med de dekkene vi har
RR Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Ellers sliter vi med å få tak i fullslicks i 19" noen som har tips ? Haha.. Bare du som er gal nok til å kjøpe så svære slicks. Men det er bra..bilen fortjener det. OT: Glemmer aldri første gangen jeg så deg på bane med den svarte Cosworth'n med gullfelga. Det er et minne for livet. Ingen var i nærheten av å kjøre like aktivt som deg, det skal ihvertfall sies. Men nok om det.. Blir gøy å se bilen på skogen i juli. Fikk desverre ikke sett den på våler pga jobbing. Regner med du ikke sparer på redskapen Tror det blir vanskelig og håntere en slik bil som bmw vs sierra cosw ,er kanskje litt mer redd for å dra i purra mm med bmw . Bmw er ikke en herjebil slik som sierraen var Men må bli litt mere kjent med bilen så slipper vel det meste seg løst etterhvert Takk for hyggelige tilbakemeldinger
///Mysild Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 grunnen til at det må være 19" er at frontbremsene er 382mm og da går det ikke mindre en 19" felger på Blir litt voldsomt å skifte bremser....så det er kanskje letter å finne riktige hjul Vet at Toyo 888 kommer med semi slicks i 19" men ingen har på lager Kanskje vi da må ha det gøy med de dekkene vi har hohoi! nesten større bremser enn jeg har felger.. slikt liker vi hehe... er det ikke mulig å bestille fra utlandet da? eller du vil vel kanksje ha spons på dekk, da du sikkert kommer til å bruke en del av de
RR Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 grunnen til at det må være 19" er at frontbremsene er 382mm og da går det ikke mindre en 19" felger på Blir litt voldsomt å skifte bremser....så det er kanskje letter å finne riktige hjul Vet at Toyo 888 kommer med semi slicks i 19" men ingen har på lager Kanskje vi da må ha det gøy med de dekkene vi har hohoi! nesten større bremser enn jeg har felger.. slikt liker vi hehe... er det ikke mulig å bestille fra utlandet da? eller du vil vel kanksje ha spons på dekk, da du sikkert kommer til å bruke en del av de spons er alltid hyggelig
Tekko Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Det du kan gjøre, virker som du har litt penger etter panting er å ta deg en liten ferie tur ned til italia, så stikker du på dekkfabrikken i corridonia de lager etter dine "mål/dimensjoner" tok 1uke når jeg fikk mine til Formel 3 bilen i garasjen De lager også til bil selvfølgelig. trur vi betalte 11 tusen for 4dekk. Men det er garantert billigere til bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå