mossel Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Jeg har bare en ting å si: RUUD RACING IS BACK! Bilen og kjøringen imponerte stort Lørdag på gatebil etter savn fra gamle ruud takter. Gratulere med et flott bygg, og etterhvert som deg og bilen begynner å kjenne hverandre kommer dere til å hevde dere høyt!
BreitBau Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 For å si det slik! JEG VIL VIL VIL SITTE PÅ! Siden jeg var en litt mindre guttetass på 17-18 år har Sierra Cossien og kjøringa til Ruud Racing vært noe av det jeg husker BEST fra filmer på nettet, gatebilfilmene og plakater... Du var ett STORT idol og det er faktisk respekt at du er tilbake,..
vetu03 Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 Enig der... Cossien var en rå bil og rå og se på bane og på film.. Og m3n er det samme!
Torek Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Sierra Cossien og kjøringa til Ruud Racing vært noe av det jeg husker BEST fra filmer på nettet, gatebilfilmene og plakater... WORD!
RR Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 Jo takk for det Synnes det er synd at ikke gatebil kan være det vi hadde i 2001-2003 .Mere fokus på bil mm og ikke alle den fyll og driten som det er nå Når det gjelder kjørestil må man bli litt mere kjent med redskapen før det kan bruks 100% .Hvis det skjedde noe med cossien kunne jeg nesten gå på høggeren og hente deler .....litt vanskligere her på BMW derfor er vel heller ikke satsingen like stor som i 2001+++++ Men man blir vel bedre med tiden Takk for hyggelige tilbakemeldinger !
RR Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 Det ble litt skruing på lørdagskvelden da vi måtte "dreie" ny foring fordi den som sitter å holder A armen inn til karrosseriet som sitter veldig nærme turboen smeltet bort ,det var ingen ting igjen etter kjøring på lørdagen kl 1700 så vi ga oss fort uten de større skadene som kunna ha skjedd ,i det jeg skulle bremse hart forsvant hjulet så langt tilbake at det låste seg i bakkant av hjulbuen ....ikke bra med dettte e ting vi må finne ut av Vi må jobbe mer med kjøleproblemer evt. ny å større radiator i alu + vifte som leverer til mer luft eller montere el.pumpe på vannet å fjærne termostat .Eller må vi vel skaffe oss slicks slik som de andre kjører med så kanskje vi henger med også som sagt tidligere blir dette året et test år for å finne de riktige kombinasjonene ,men veldig gøy når ting blir bedre for hver omgjøring Noen som sitter på linker til film eller bilder kan dere legge det ut her under denne tråden Takk
Flatshift Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Bra du har kommet i gang igjen Ruud for en lyd det er i den! men litt OT, hvem forhandler sånne type lange jekker dere bruker?? lykke til med forsettelsen av testinga:)
RR Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 Bra du har kommet i gang igjen Ruud for en lyd det er i den! men litt OT, hvem forhandler sånne type lange jekker dere bruker?? lykke til med forsettelsen av testinga:) Hei jo takk ,det er jo morro med litt lyd å flames Man kan kjøpr den typen fra KCL tools,wurth el . koster litt mer en de "normale" men absolutt værd pengene sine !
325ti Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 et rått bygge ja. stod og tita på bilen ned på gokarten på rudskogen. hadde vell ikke nekta på og blitt me en tur ja;) stå på ruud!
Steffen_82 Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 denne bilen må du bare ta deg en tur til ACR med ruud..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå