Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo godt stykke å kjøre....tror ikke det skjer i år :D

Men den banen står på "ønske"liste over baner jeg har lyst til å prøve :wink:

• Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

er bare noen få mil;) fort gjort;)

morsom bane å kjøre på ja;)

Skrevet

Nürburgring er stedet du skulle hatt med vogna R :wink:

Skrevet
:wink: grunnen til at det må være 19" er at frontbremsene er 382mm og da går det ikke mindre en 19" felger på :(

Blir litt voldsomt å skifte bremser....så det er kanskje letter å finne riktige hjul

Vet at Toyo 888 kommer med semi slicks i 19" men ingen har på lager

Kanskje vi da må ha det gøy med de dekkene vi har :D

Hoosier A6 og R6 kommer ihvertfall i 19", fra 235/35ZR19 til 345/30ZR19. Tipper du får de billigst på tirerack.com, men det koster å være kar med slicks i 19" ser jeg.. :)

Skrevet
:wink: grunnen til at det må være 19" er at frontbremsene er 382mm og da går det ikke mindre en 19" felger på :(

Blir litt voldsomt å skifte bremser....så det er kanskje letter å finne riktige hjul

Vet at Toyo 888 kommer med semi slicks i 19" men ingen har på lager

Kanskje vi da må ha det gøy med de dekkene vi har :D

Hoosier A6 og R6 kommer ihvertfall i 19", fra 235/35ZR19 til 345/30ZR19. Tipper du får de billigst på tirerack.com, men det koster å være kar med slicks i 19" ser jeg.. :)

Hei

Det ble at jeg byttet ut frontbremsene til 355mm ,jeg fikk kjøpt med nye 10"-18" å tryllet med litt spacere og har nå prøvd ut Federal rsr

og var godt fornøyd med bedre fremdrift i skuta ....men nå er det reine slicks som skal prøves ut å regner også med et stort skritt i riktig rettning :D samt skal jeg fjerne termostaten og at kjøpt inn nye kjølevifter som leverer 3 ganger bedre kjøling just in case :D

Vi håper på å få prøvd litt mer på gatebil 5-7 sep :D

Takk for alle hyggelige komentarer :wink:

Skrevet

Hei

Det ble at jeg byttet ut frontbremsene til 355mm ,jeg fikk kjøpt med nye 10"-18" å tryllet med litt spacere og har nå prøvd ut Federal rsr

og var godt fornøyd med bedre fremdrift i skuta ....men nå er det reine slicks som skal prøves ut å regner også med et stort skritt i riktig rettning :D samt skal jeg fjerne termostaten og at kjøpt inn nye kjølevifter som leverer 3 ganger bedre kjøling just in case :D

Vi håper på å få prøvd litt mer på gatebil 5-7 sep :D

Takk for alle hyggelige komentarer :wink:

Fint å høre - da øker utvalget av dekk betydelig :) Hoosier er vell fremdeles et billig og (utifra mange tester og erfaringer i statene og etterhvert europa) bra alternativ, men Federal rsr er sikkert gromt det og :) Gleder meg til å se den inn action.

Skrevet

Hei

Har ikke tengt å ta turen til kristiand,driver å bygger litt på bmw så det passer ikke så bra heller :D

men det er bare å komme bort på Gatebil for å titte å ta en prat :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...