RR Skrevet August 2, 2008 Forfatter Skrevet August 2, 2008 Det er jo godt stykke å kjøre....tror ikke det skjer i år Men den banen står på "ønske"liste over baner jeg har lyst til å prøve
Steffen_82 Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Det er jo godt stykke å kjøre....tror ikke det skjer i år Men den banen står på "ønske"liste over baner jeg har lyst til å prøve er bare noen få mil;) fort gjort;) morsom bane å kjøre på ja;)
JE Motorsport Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Det er jo godt stykke å kjøre....tror ikke det skjer i år Men den banen står på "ønske"liste over baner jeg har lyst til å prøve Nürburgring er stedet du skulle hatt med vogna R
elling Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 grunnen til at det må være 19" er at frontbremsene er 382mm og da går det ikke mindre en 19" felger på Blir litt voldsomt å skifte bremser....så det er kanskje letter å finne riktige hjul Vet at Toyo 888 kommer med semi slicks i 19" men ingen har på lager Kanskje vi da må ha det gøy med de dekkene vi har Hoosier A6 og R6 kommer ihvertfall i 19", fra 235/35ZR19 til 345/30ZR19. Tipper du får de billigst på tirerack.com, men det koster å være kar med slicks i 19" ser jeg..
Oddey Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 For en sykt heftig bil, tror dette må være en av dem fineste banebilene jeg har sett!
RR Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 grunnen til at det må være 19" er at frontbremsene er 382mm og da går det ikke mindre en 19" felger på Blir litt voldsomt å skifte bremser....så det er kanskje letter å finne riktige hjul Vet at Toyo 888 kommer med semi slicks i 19" men ingen har på lager Kanskje vi da må ha det gøy med de dekkene vi har Hoosier A6 og R6 kommer ihvertfall i 19", fra 235/35ZR19 til 345/30ZR19. Tipper du får de billigst på tirerack.com, men det koster å være kar med slicks i 19" ser jeg.. Hei Det ble at jeg byttet ut frontbremsene til 355mm ,jeg fikk kjøpt med nye 10"-18" å tryllet med litt spacere og har nå prøvd ut Federal rsr og var godt fornøyd med bedre fremdrift i skuta ....men nå er det reine slicks som skal prøves ut å regner også med et stort skritt i riktig rettning samt skal jeg fjerne termostaten og at kjøpt inn nye kjølevifter som leverer 3 ganger bedre kjøling just in case Vi håper på å få prøvd litt mer på gatebil 5-7 sep Takk for alle hyggelige komentarer
buchern456 Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 fy f digger den bilen din. så deg på gatebil juli. kommer i september gleder meg til og se den på bane igjen vis du skal.
buchern456 Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 det blir konge. gleder meg sykt til og se den igjen.
elling Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Hei Det ble at jeg byttet ut frontbremsene til 355mm ,jeg fikk kjøpt med nye 10"-18" å tryllet med litt spacere og har nå prøvd ut Federal rsr og var godt fornøyd med bedre fremdrift i skuta ....men nå er det reine slicks som skal prøves ut å regner også med et stort skritt i riktig rettning samt skal jeg fjerne termostaten og at kjøpt inn nye kjølevifter som leverer 3 ganger bedre kjøling just in case Vi håper på å få prøvd litt mer på gatebil 5-7 sep Takk for alle hyggelige komentarer Fint å høre - da øker utvalget av dekk betydelig Hoosier er vell fremdeles et billig og (utifra mange tester og erfaringer i statene og etterhvert europa) bra alternativ, men Federal rsr er sikkert gromt det og Gleder meg til å se den inn action.
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 er flott den bilen ja! skal du nedover på gatebil krsand? mindre fyll og babes her.... mer sladding og kjøring i fokus...
Spinx Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Må si med enig med mysild der Hadde vært gøy og få tatt en nær titt på den strøkne bilen din
RR Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Hei Har ikke tengt å ta turen til kristiand,driver å bygger litt på bmw så det passer ikke så bra heller men det er bare å komme bort på Gatebil for å titte å ta en prat
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 hehe... er jo bare en 5.5 timers kjøretur men regner med du skal ha den ei stund, så ser den vel en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå