RR Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Vi har nå fått moddet mer med vannpumpe slik at den ikke er i drift og fåttmontert el.vannpumpe ,samt nye el.vifter 12" str ,nytt servo opplegg er på plass og ny dobbel 16 rader bensinkjøler /m vifte er montert Vi venter på ny fjærer som er stvere en det vi har hatt + slicks Så vi håper å få testet på gatebil 5-7 sep
Azeton Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Hvilket merke er den el-vannpumpen dere brukte? Var og så på bilen din på rudskogen i juli. Men det var ingen som var der borte akkurat da virka det som.. Uansett fin bil
RR Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Hei Denne har jeg kjøpt på www.summitracing.com den leverer 55gallon pr. minut ,har ikke testet det ut enda ,men har tro på at det skal fungere bra ! http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku Du får ta deg en tur bort når vi er på plass i september så kan du få ta en titt å høre hvordan pumpen fungerer
RR Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Vi skal nå også bremse bilen fra racefuel rtc 102 til e 85 spent på resultatet
RR Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Motoren er levert til motorteknik for ompakking og kontroll,Turboen er også levert til GIK turbo for en liten service og nytt eksoshus Bilen skal også få ny girkasse samt bli bremset på nytt med ny fuel type+++
RR Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Noen som sitter på bilder film fra sesongen?
hardrocx Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 eg har noen bilder liggende av bilen din fra september treffet Fy fete for en rååå bil!! Eg kan se om eg får lagt ut bilder no en av dagene
vetu03 Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 tror jeg har noen bilder og filmer... Skal se igjennom mappene fra gatebl treffene... Så kan jeg legge de ut her.
RR Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Hadde forut for dette tenkt å titte på hvordan det stod til med motoren innvendig før 2009 sessongen Men fikk en liten anelse at noe var på fære,tenkte på rådebank... Bestemte meg for å levere motoren til motorteknikk i oslo . Vi fikk åpnet motoren å det var et trist syn Da hadde drevet til olje pumpa skrudd seg løs noe som pleier å bli sveiset, dette resulterte i skade på blokk,stempler,råder,topp+++det skulle jo ikke ha skjedd + at blokk var borret for trangt .Har totalt brukt opp 370l racefuel i år å det er det motoren har gått ,lattelig dårlig greier .PPf i sverige kunne ikke skjønne at det var mulig...det måtte være det første tilfellet bla bla bla.. Motorteknikk tryller slik at vi er snart på plass igjenn da med ny tørsump smøring ( det har ikke vært det tidligere),nye kammer+,stempler+++ Så vi er vel snart opp å går igjenn Turboen er hos GIK turbo der den får litt pleie + at vi har gått ned fra 134 hus til 106 ( kjempe service ) samt at vi monterer nye kammer og bedre innstillinger slik at vi kan begynne litt tidligere å vi ønsker oss litt mer turtall... _________________
RR Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Har også sveiset om eksos anlegget slik at det nå er kun 1 stk 3,5"på hverside som stikker ut ,det ble også en bedre "lyd" ikke så flærete ++ det dro nok også støyen en god del ned med nye kamprofiler ++++og litt mer turtall en i år (7500rpm) så synger nok BMW motoren godt igjenn _________________
RR Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Noen som har en "hel" inngående aksel til girkasse 6 trins m3 e 36 liggende fra en def girkasse el.? til salgs ?????? Takk
RR Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 link til skadene i motor http://www.ruudracing.no/index.php?cate ... ectionid=6
-Anders- Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Gleder meg til å se denne i aksjon live neste, siden jeg ikke fikk sett den i år. Btw, mener jeg så den elektrikker tralla di på robsrud her om dagen. Er viktig med en burger der i blandt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå