RR Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 Sitter ikke på så mye info ,men det kommer vel frem snart den er bra porta i såfall av det jeg kan se
Bimmerlars Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Et annet problem med 3,2l er at lagerklaringa er alt for liten, så veivlagera skjærer seg ved mye kjøring på høyt turtall.
m3e30 Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 tulll. s50 b32 motoren har ikek hatt mere problem en s50 b30 . eneste de har slitt med er vanosen, noe som i de fleste tilfelelr er byttet.
Bimmerlars Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 tulll. s50 b32 motoren har ikek hatt mere problem en s50 b30 . eneste de har slitt med er vanosen, noe som i de fleste tilfelelr er byttet. Gjør litt research
m3e30 Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 ilikeså ikke at jeg går utifra det jeg leser, teori og praksis kan vær 2 vidt forskjellige ting gutt, jeg kjenner og vet om mange som driver med de motorene, og dem sier de er like bra og vell så det. så lenge man skifter registeret når man skal så. og dette er utfra folk som har drivet med disse motorene i årrekker., ikke basert på folk som skriver inn på nettet at de har ødelagt en råde ved å kjøre på europris olje:=)
Bimmerlars Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 ilikeså ikke at jeg går utifra det jeg leser, teori og praksis kan vær 2 vidt forskjellige ting gutt, jeg kjenner og vet om mange som driver med de motorene, og dem sier de er like bra og vell så det. så lenge man skifter registeret når man skal så. og dette er utfra folk som har drivet med disse motorene i årrekker., ikke basert på folk som skriver inn på nettet at de har ødelagt en råde ved å kjøre på europris olje:=) jeg har mine fakta fra Sverige. Folk fra Autopower, de som driver PPF osv. De skal vel ha vært borti en og annen S50B32.. Finnes en del skjærte B32 motorerer, og dette skal være pga. lagerklaringa. Helge Vik har også sagt dette såvidt jeg husker!
S3TR Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Dette med lagerhavari var en produksjonfeil på tidlige S50B32 etter hva jeg har hørt. Det finnes etpar M3 E46 eiere som har fått havari dekket av garantien. Vi kan evt. ta dette i "Teknisk" foraet, nok OT nå
Bimmerlars Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Dette med lagerhavari var en produksjonfeil på tidlige S50B32 etter hva jeg har hørt. Det finnes etpar M3 E46 eiere som har fått havari dekket av garantien.Vi kan evt. ta dette i "Teknisk" foraet, nok OT nå Alle E46 M3 frem til en hvis prod. dato fikk skifta rådelagre på garanti. Men som du sier, nok OT
m3e30 Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 nok ot ja, men ppf, har de noengang bygget en s50 b32? det har dem ikke etter detjeg har hørt,. bygg videre på 3,2 du ruud, jeg trur du vill bli fornøyd. flere som har turbo på dem og dem mener det funker utmerket.
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 nok ot ja, men ppf, har de noengang bygget en s50 b32? det har dem ikke etter detjeg har hørt,. bygg videre på 3,2 du ruud, jeg trur du vill bli fornøyd. flere som har turbo på dem og dem mener det funker utmerket. PPF har bygget på S50B32 ja. Det vet jeg ganske godt for jeg kjørte dit og hentet denne bilen. Ca 450hk ved 0,7.
RR Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 Tror det skal gå helt greit jeg...hvis ikke bygger vi en 3.0 l Man kan ikke sette seg ned å gråte over sånt...det er en del av gamet
RR Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Er det langt å kjøre til PPf i svergie fra oslo ? Er faktisk ikke sikker på hvor det ligger heller ! Nå er det bare små detaljer så er hele buret på plass det ble ca 42m rør ..... Takk for svar
S3TR Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Ca herligger PPF 42m CroMoly rør?! Kan vi få litt bilder kanskje?
stian329 Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Jeg kjørte Oslo-Töcksfors-Karlstad-Örebro, nordover langs "50" et stykke også fortsetter du på "68" mot/gjennom Fagersta og vips så er du i Avesta etter en liten stund. Når du er i Avesta skal du mot Grytnäs og og da holder de til rett borti gata PS! Avesta er ikke akkurat verdens navle! Liten dritplass for å si det rett ut Tok rundt 5,5-6 timer fra Oslo på vinterføre i januar, men da var det mye trafikk og dårlig føre bortover. Fin tur, og du får blod på tann når du får se litt av godsakene de har men slikt kjenner du vel til
RR Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 Tusen takk Skal få lagt ut bilde snart ....var litt uheldig her på onsdag å la hånda på buret der han hadde sveiset uten å vite at det var "kaldt "...nettopp gått fra rødt til normal svart så var vel ca 500- 800 grader ,anbefalles ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå