SteffenM2 Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 stemmer for hvit! steffen, prøv Variations og darker. Altså, etter jeg har gjort det hvitt..?
Kentan-racing.com Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Ruud.. Større narvesen kiosker har ofte dette bladet.. Min var der og.. og han med e30 med v12 og turbox2 var der..
Sandersen Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 stemmer for hvit! steffen, prøv Variations og darker. Altså, etter jeg har gjort det hvitt..? Nei chrome-svart tenkte jeg på
dutten Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 her er iallefall 3 bilder som jeg fikk rota frem etter våler treffeti mai. jobba på rudskogen så ble dårlig med bilder derfra. men se om jeg får finni frem videokameraet. fikk da filma litt da jeg sto i utslippet ved go cart'en hele helga ^^ sorry for dårlige bilder men kombinasjon av masete kompisser og dårlig mobil kamera :\
RR Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Artig,flere som sitter på bilder eller film ?
Hesleskaug Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Tror jeg har noen bilder liggende hjemme. Kan laste det opp. Legger opp et knallbilde jeg tok fra rudskogen så lenge.
///christian Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Tror jeg har noen bilder liggende hjemme. Kan laste det opp.Legger opp et knallbilde jeg tok fra rudskogen så lenge. Hehehehe
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 lurer på om bilen din brenner... var så mye røyk bak den
RR Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 lurer på om bilen din brenner... var så mye røyk bak den Har et sånn oljesystem som står vinklet mot hjulene slik at jeg kan få mulighet til at hjulene begynner å spinne å så er det jo bonus at det ryker i tillegg
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 hmmm... kanskje jeg også bør få et slikt til min 2 liter
Deep Dish Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Gratulerer, finfin omtale og bilder det der...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå