Tommy Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Så meget bra ut, å ang. filmen på lyktene, så synes jeg det så bra ut, uten film på blinklyset.
Olelink Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 lurer på om bilen din brenner... var så mye røyk bak den Har et sånn oljesystem som står vinklet mot hjulene slik at jeg kan få mulighet til at hjulene begynner å spinne å så er det jo bonus at det ryker i tillegg Nei dette tror jeg er hentet fra Flåklypa Grand Prix Og det fungerer sånn som "Dirty Tricks" gjør i Rudolf Blodstrupmoen's bil Her brukt i praksis av Mysil Bergsprekken: btw, bildet det refereres til er dette: Uansett, heftig bygg. hadde vært morro å sett live
RR Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 Så meget bra ut, å ang. filmen på lyktene, så synes jeg det så bra ut, uten film på blinklyset. Sånn helhetsmessig så det faktisk ikke så rotetet ut når alt ble gult ,men sefølgelig er litt enig også at det går ann å bare ta lykta å ikke blinklyset har også fått tak i vinylfilm som vi skal prøve på over nyåret
RR Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 lurer på om bilen din brenner... var så mye røyk bak den Har et sånn oljesystem som står vinklet mot hjulene slik at jeg kan få mulighet til at hjulene begynner å spinne å så er det jo bonus at det ryker i tillegg Nei dette tror jeg er hentet fra Flåklypa Grand Prix Og det fungerer sånn som "Dirty Tricks" gjør i Rudolf Blodstrupmoen's bil Her brukt i praksis av Mysil Bergsprekken: btw, bildet det refereres til er dette: Uansett, heftig bygg. hadde vært morro å sett live Bilen kan faktisk fungere som en liten røykmarskin Jeg synnes selv det er litt skumelt å satse over evne med bilen da jeg ikke får kjøpt noen karroseri deler over disk Skulle man få store skader kosmetisk tror jeg bilen blir sående en stund før alt er 100% igjenn Men vi skal vel få dratt noen lakrisspor på langsletta eller powerdrift ut av svinger mm skumelt å sett opp bilen da konsekvensene kan bli store Med at jeg flytter turboen opp i år 2010 så får jeg max rattutslag da tidligere trykkrør har gått ved hjulet langs travesjen...grunnet dårlig bakkeklaring
Thunegutt Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Heftige BMW du har Møtes på banen til neste år
RR Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Godt nytt bmw år ,å nye muligheter Stå på!
Just-turbodiesel Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 blir bra dette ruud. Syns du er en dyktig person som gjør ting ikke-halvveis. Du får det 99% av bilbyggere ikke får til, aggressiv stil MED mye plast og bredding, men som ser bra ut til slutt. Så arrangerer du treff på isbane slik at også ungdom kan få lært seg litt kjørestil og kontroll. Syns det nye temaet du har valgt på bilen blir bra. Du får gi jernet som Rolf "kukken" Klypen sier.
vetu03 Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Ble nice i nye farger;) Forandring fryder!! Blir morsomt å se denne til sommeren igjen..
RR Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Da har jeg fått begynt å satt sammen ting igjenn Som man kan se har jeg flyttet turboen opp GT 4088R med 95 hus Gleder meg til sommeren
RR Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 Da er bagasjeromet snart klart.... Bremsing av motor er snart
RR Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Nice. Bilen ble rå nå i nye farger.=) Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå