Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av det bildet som allerede er litt moddet :

Ønsker at forskjermene blir "like" som bakskjermene ,ønsker jo også samme farge på fronten som på resten av bilen :D

Hvis det er mulig å få gjort rillene i pansret om i carbon samt cat killeren "nedre" del av fangeren i carbon også

Tillpassingen av den "nye" fronten mot kanalskjørtene mm

Morro hvis du klarer det :D

Takk

• Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hmm, prøvt litt nå og skifte farge men siden de nye delene er svart i utgangs punket er det nesten "umulig" og få likt samt det bildet viser ikke lilla fargen godt nokk, kun på visse hjørner osv. eller er det kun refleksjon fra rundt om i rommet du ser :)

Bilen er for blank rett og slet hehe.

men det kan være noe andre PS guru'er klarer det.

Skrevet

Takk skal prøve det ja ... :D

Skal levere motoren nå i begynnelsenav januar til PPF

skal prøve å få gutta til å ta bilder fortløpende på bygging,samt at bilen blir levert for ny front :wink:

God nytt år :wink:

Skrevet

RR: nevn gjerne opp litt specs om motorbygginga! Regner ikke med du må være like hemmelighetsfull ang denne motoren som de tidligere motorene? Cossie motorene har vel tross alt vært noe villere bygd :)

Skrevet

Det finnes vel knapt hemmligheter på BMW turbo fronten nå. Leser man i sømmene på PPF forumet står det MESTE.

Skrevet

Vel skal komme tilbake på nøyaktig spec litt senere

men innmat i motoren er klar for 900hk men skal ikke ha turbo som leverer til mer en ca 680-700hk

Skal satse på max kjøreglede :D og hvis alt stemmer da og bilen lander på ca 900+ kg så skal vel dette gå frammover...tror jeg :wink::D

Skal komme med bilder og spec :lol:

Skrevet
Det finnes vel knapt hemmligheter på BMW turbo fronten nå. Leser man i sømmene på PPF forumet står det MESTE.

Det er jeg klar over.. Jeg vet nøyaktig hva som MÅ til for å bygge no slikt.

Men husk, to motorer på 600hk kan være VIDT forskjellige, selv om begge er bygd "bra". Det er det ingen som tenker på virker det som.. Alle skal greie en viss hk, ingen bryr seg om karakteristikk.

Derfor spurte jeg RR om oppsett.. Ser frem til mere info ruud! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...